• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Market Response Models: Econometric and Time Series Analysis » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Market Response Models: Econometric and Time Series Analysis

ISBN-13: 9781402073687 / Angielski / Miękka / 2003 / 502 str.

Dominique M. Hanssens; Leonard J. Parsons; Randall L. Schultz
Market Response Models: Econometric and Time Series Analysis Hanssens, Dominique M. 9781402073687 Kluwer Academic Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Market Response Models: Econometric and Time Series Analysis

ISBN-13: 9781402073687 / Angielski / Miękka / 2003 / 502 str.

Dominique M. Hanssens; Leonard J. Parsons; Randall L. Schultz
cena 1331,56 zł
(netto: 1268,15 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1156,64 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

From 1976 to the beginning of the millennium covering the quarter-century life span of this book and its predecessor something remarkable has happened to market response research: it has become practice. Academics who teach in professional fields, like we do, dream of such things. Imagine the satisfaction of knowing that your work has been incorporated into the decision-making routine of brand managers, that category management relies on techniques you developed, that marketing management believes in something you struggled to establish in their minds. It s not just us that we are talking about. This pride must be shared by all of the researchers who pioneered the simple concept that the determinants of sales could be found if someone just looked for them. Of course, economists had always studied demand. But the project of extending demand analysis would fall to marketing researchers, now called marketing scientists for good reason, who saw that in reality the marketing mix was more than price; it was advertising, sales force effort, distribution, promotion, and every other decision variable that potentially affected sales. The bibliography of this book supports the notion that the academic research in marketing led the way. The journey was difficult, sometimes halting, but ultimately market response research advanced and then insinuated itself into the fabric of modern management."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Ekonometria
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Kluwer Academic Publishers
Seria wydawnicza:
International Series in Quantitative Marketing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781402073687
Rok wydania:
2003
Numer serii:
000162827
Ilość stron:
502
Waga:
0.71 kg
Wymiary:
22.45 x 15.6 x 2.82
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Preface. I: Introduction. 1. Response Models for Marketing Management. 2. Markets, Data, and Sales Drivers. II: Market Response in Stationary Markets. 3. Design of Static Response Models. 4. Design of Dynamic Response Models. 5. Parameter Estimation and Model Testing. III: Market Response in Evolving Markets. 6. Single Marketing Time Series. 7. Multiple Marketing Time Series. IV: Solving Marketing Problems with ETS. 8. Empirical Findings and Managerial Insights. 9. Making Marketing Plans and Sales Forecasts. V: Conclusion. 10. Implementation. Bibliography. Author Index. Company/Brand Index. Industry/Category/Product Index. Subject Index.

Parsons, Leonard J. Parsons is professor of marketing at Georgia Insti... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia