• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Management in the Age of Digital Business Complexity » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Management in the Age of Digital Business Complexity

ISBN-13: 9781032011721 / Angielski

Bill McKelvey; Renata Kaminska; Maria Paz Salmador
Management in the Age of Digital Business Complexity Bill McKelvey Renata Kaminska Maria Pa 9781032011721 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Management in the Age of Digital Business Complexity

ISBN-13: 9781032011721 / Angielski

Bill McKelvey; Renata Kaminska; Maria Paz Salmador
cena 204,81 zł
(netto: 195,06 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Management in the Age of Digital Business Complexity focuses on how the digital age is changing management and vastly speeding up complexity dynamics.

Management in the Age of Digital Business Complexity focuses on how the digital age is changing management and vastly speeding up complexity dynamics.

The recent coevolution of technologies has dramatically changed in just a few years how people and firms learn, communicate, and behave. Consequently, the process of how firms coevolve and the speed at which they coevolve has been dramatically changed in the digital age, and managerial methods are lagging way behind. Combining his own expertise with that of a number of specialist and international co-authors, McKelvey conveys how companies that fall behind digitally can quickly be driven out of business.

The book has been created for academics seeking to upgrade management thinking into the modern digital age and vastly improve the change capabilities of firms facing digital-oriented competition.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in Innovation, Organizations and Technolog
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032011721

List of Contributors; Chapter 1: Managing the Consequences of Digital Networks & Accelerated Complexity Dynamics in Digital-Business Ecosystems, Bill McKelvey; Chapter 2: Rescuing Economics and Management from Darwin’s Evolution Via Death and Replacement by the Baldwin Effect: Learning During a Lifetime, Bill McKelvey and Cera Oh; Chapter 3: Why Lamarck Dominates Darwin in Explaining Organizational Change and Evolution, Tammy Madsen and Bill McKelvey; Chapter 4: "Simple Rules" for Improving Digital Corporate IQ: Basic Lessons from Complexity Science, Bill McKelvey; Chapter 5: Digital Dynamic Capabilities, Maria Paz Salmador Sanchez, Renata Kaminska and Bill McKelvey; Chapter 6: Understanding Value Conflict Between Business and Society: A New Perspective from Neuro and Complexity Sciences, Elena Goryunova and Bill McKelvey; Chapter 7: A Digital Perspective About How Complexity Science Pushes Firms into the Stochastic Frontier, Maria Paz Salmador Sanchez and Bill McKelvey; Chapter 8: Using Crowd-Wisdom via Crowdsourcing: Proof-Of-Concept of an Efficient Digital-Strategy in the Age of Digital Business Complexity, Nadine Escoffier and Bill McKelvey; Index

Bill McKelvey was a Professor of Strategic Organizing and Complexity Science at the UCLA Anderson School of Management.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia