• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Making Media Studies: The Creativity Turn in Media and Communications Studies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Making Media Studies: The Creativity Turn in Media and Communications Studies

ISBN-13: 9781433123344 / Angielski / Miękka / 2015 / 171 str.

David Gauntlett
Making Media Studies: The Creativity Turn in Media and Communications Studies Jones, Steve 9781433123344 Peter Lang Publishing Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Making Media Studies: The Creativity Turn in Media and Communications Studies

ISBN-13: 9781433123344 / Angielski / Miękka / 2015 / 171 str.

David Gauntlett
cena 204,95
(netto: 195,19 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 204,32
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

In Making Media Studies, David Gauntlett turns media and communications studies on its head. He proposes a vision of media studies based around doing and making - not about the acquisition of skills, as such, but an experience of building knowledge and understanding through creative hands-on engagement with all kinds of media. Gauntlett suggests that media studies scholars have failed to recognise the significance of everyday creativity - the vital drive of people to make, exchange, and learn together, supported by online networks. He argues that we should think about media in terms of conversations, inspirations, and making things happen. Media studies can be about genuine social change, if we recognise the significance of everyday creativity, work to transform our tools, and learn to use them wisely. Making Media Studies is a lively, readable, and heartfelt manifesto from the author of Making is Connecting.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Art > Business Aspects
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Peter Lang Publishing Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781433123344
Rok wydania:
2015
Numer serii:
000259114
Ilość stron:
171
Waga:
0.26 kg
Wymiary:
22.1 x 14.73 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

«Sitting down with David Gauntlett's 'Making Media Studies' is like having a conversation with an erudite, yet still optimistic scholar. Gauntlett celebrates 'everyday makers' on digital platforms such as YouTube, giving readers the pragmatic and conceptual tools needed to understand the positive aspects of this ongoing cultural shift. The result is a deeply engaging antidote to more pessimistic stirrings.» (Matt Ratto, Associate Professor, Faculty of Information, University of Toronto)
«What Gauntlett offers is a bold, imaginative - and occasionally provocative - view of what media studies might become. This is a lively contribution to thinking about media and communications.» (Shaun Moores, Professor, University of Sunderland)

Contents: Media Studies 2.0 - Further Reflections on Media Studies 2.0 - Creativity and Participatory Culture: A Conversation with Henry Jenkins - On Making Media Studies - a Crowdsourced Interview - Academia-Industry Collaboration and Innovation: Three Case Studies, and Eight Principles, for Fostering People's Creativity on Digital Platforms - The Lego System as a Tool for Thinking, Creativity, and Changing the World - Creativity and Digital Innovation - The Internet is Ancient, Small Steps are Important, and Four Other Theses about Making Things in a Digital World.

David Gauntlett is a Professor in the Faculty of Media, Arts and Design and Co-Director of the Communications and Media Research Institute at the University of Westminster, United Kingdom. See davidgauntlett.com for further information, blog, and videos.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia