• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Long Term Warranty and After Sales Service: Concept, Policies and Cost Models » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Long Term Warranty and After Sales Service: Concept, Policies and Cost Models

ISBN-13: 9783319162706 / Angielski / Miękka / 2015 / 113 str.

Anisur Rahman; Gopinath Chattopadhyay
Long Term Warranty and After Sales Service: Concept, Policies and Cost Models Rahman, Anisur 9783319162706 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Long Term Warranty and After Sales Service: Concept, Policies and Cost Models

ISBN-13: 9783319162706 / Angielski / Miękka / 2015 / 113 str.

Anisur Rahman; Gopinath Chattopadhyay
cena 262,25
(netto: 249,76 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 250,57
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This volume presents concepts, policies and cost models for various long-term warranty and maintenance contracts. It offers several numerical examples for estimating costs to both the manufacturer and consumer. Long-term warranties and maintenance contracts are becoming increasingly popular, as these types of aftersales services provide assurance to consumers that they can enjoy long, reliable service, and protect them from defects and the potentially high costs of repairs.Studying long-term warranty and service contracts is important to manufacturers and consumers alike, as offering long-term warranty and maintenance contracts produce additional costs for manufacturers / service providers over the product's service life. These costs must be factored into the price, or the manufacturer / dealer will incur losses instead of making a profit. On the other hand, the buyer / consumer needs to weigh the cost of maintaining it over its service life and to decide whether or not these policies are worth purchasing. There are a number of complexities involved in developing failure and cost models for these policies due to uncertainties concerning the service life, usage pattern, maintenance work and long-term costs of rectifications. Mathematical models for predicting failures and expected costs for various one-dimensional long-term warranty policies are developed at the system level and analyzed by taking into account the uncertainties in connection with longer coverage periods and the rectification costs over the warranty period. Failures and costs are modeled using stochastic techniques and illustrated by means of numerical examples for estimating costs to the manufacturer and consumer. Various rectification policies are proposed and analyzed. The models developed here can be used to aid in managerial decisions on purchasing products with long-term warranty policies and maintenance contracts or outsourcing maintenance.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Strategia biznesowa
Technology & Engineering > Quality Control
Business & Economics > Finance - General
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Springerbriefs in Applied Sciences and Technology
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319162706
Rok wydania:
2015
Wydanie:
2015
Numer serii:
000457375
Ilość stron:
113
Waga:
0.19 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 0.71
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction to Long-Term Warranty and After-Sales Service.- Lifetime Warranties : Policies and Cost Models.- Used Second-hand Product Warranty.- Extended Warranty.- Maintenance Contract.- Outsourcing Rail Maintenance through Maintenance Contracts - A Case Study.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia