• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Learning Through Problem Solving : A Special Double Issue of the Journal of the Learning Sciences » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Learning Through Problem Solving : A Special Double Issue of the Journal of the Learning Sciences

ISBN-13: 9780805898231 / Angielski / Miękka / 1998 / 190 str.

Cindy E. Hmelo;Susan M. Williams;Cindy E. Hmelo
Learning Through Problem Solving : A Special Double Issue of the Journal of the Learning Sciences Cindy E. Hmelo Susan M. Williams Cindy E. Hmelo 9780805898231 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Learning Through Problem Solving : A Special Double Issue of the Journal of the Learning Sciences

ISBN-13: 9780805898231 / Angielski / Miękka / 1998 / 190 str.

Cindy E. Hmelo;Susan M. Williams;Cindy E. Hmelo
cena 141,12
(netto: 134,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 135,95
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The articles in this issue represent the findings of researchers working in classroom settings to explore key issues in learning through problem solving. It suggests that new teaching skills are required to weave resources together in a problem-centred learning environment.

The articles in this special issue represent the findings of researchers working in classroom settings to explore key issues in learning through problem solving. Although they vary in the domains being studied, the age of students, and the methods they employ, there are numerous common themes that can inform both theory and practice. The authors have grappled with the complex task of putting problem-based curricula into practice. They report here the difficulties they faced, the factors contributing to their successes, and the lessons they have learned.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Cognitive Psychology & Cognition
Education > General
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805898231
Rok wydania:
1998
Dostępne języki:
Ilość stron:
190
Waga:
0.25 kg
Wymiary:
22.9 x 15.2
Oprawa:
Miękka

Volume 7, Numbers 3 & 4, 1998
Contents: S.M. Williams, C.E. Hmelo, Introduction: Learning Through Problem Solving. Articles: B.J.S. Barron, D.L. Schwartz, N.J. Vye, A. Moore, A. Petrosino, L. Zech, J.D. Bransford, The Cognition and Technology Group at Vanderbilt, Doing With Understanding: Lessons From Research on Problem and Project-Based Learning. J. Krajcik, P.C. Blumenfeld, R.W. Marx, K.M. Bass, J. Fredrics, E. Soloway, Inquiry in Project-Based Science Classrooms: Initial Attempts by Middle School Students. J. Erickson, R. Lehrer, The Evolution of Critical Standards as Students Design Hypermedia Documents. E.B. Coleman, Using Explanatory Knowledge During Collaborative Problem Solving in Science. D.E. Penner, R. Lehrer, L. Schauble, From Physical Models to Biomechanics: A Design-Based Modeling Approach.

Susan M. Williams, Cindy E. Hmelo



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia