• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

International Strategic Marketing : A European Perspective » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

International Strategic Marketing : A European Perspective

ISBN-13: 9780415314169 / Angielski / Twarda / 2004 / 288 str.

J.B. McCall;Marilyn Stone;J.B. McCall
International Strategic Marketing : A European Perspective J.B. McCall Marilyn Stone J.B. McCall 9780415314169 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

International Strategic Marketing : A European Perspective

ISBN-13: 9780415314169 / Angielski / Twarda / 2004 / 288 str.

J.B. McCall;Marilyn Stone;J.B. McCall
cena 928,67 zł
(netto: 884,45 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 906,73 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

As Europe moves towards becoming a truly single European market, its contribution to global marketing grows. International Strategic Marketing: A European Perspective is a topical text that expands upon existing international marketing theory and synthesises it with colourful examples of relevant international marketing practice. With a strong theoretical framework, this text draws out the key issues within the developing European Union and the role it plays in marketing around the globe. With cases such as the banana, grain and steel trade disputes with the US and World Trade Organisation (WTO), the authors examine and evaluate the real contribution the EU makes to world trade, while also considering the challenges of global cultural diversity as marketers learn to work across cultural borders. Other topics covered include: marketing information systems marketing research product development pricing issues international promotion distribution channels. With an engaging and highly practical approach, International Strategic Marketing: A European Perspective is a must-read text for all students seeking to understanding how international marketing really works

As Europe moves towards becoming a truly single European market, its contribution to global marketing grows. This topical text expands upon existing international marketing theory and synthesizes it with colourful examples of relevant international marketing practice. Topics covered include:

  • marketing information systems
  • marketing research
  • product development
  • pricing issues
  • international promotion
  • distribution channels.

With a strong theoretical framework, this informative text draws out the key issues within the developing European Union and the role it plays in marketing around the globe. Its excellent pedagogy (including case studies, summaries, text boxes and a website to run alongside), helps make it a valuable resource for academics and professionals alike. 

Visit the Companion website at www.routledge.com/textbooks/0415314178

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Multilevel
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415314169
Rok wydania:
2004
Ilość stron:
288
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

1. Introduction to International Marketing 2. Framework for International Marketing 3. European Marketing 4. International Marketing Information Systems: Marketing research 5. International Product Development 6. International Pricing 7. International Promotion 8. International Channels of Distribution 9. International Marketing Planning and Implementation

Marilyn Stone is a Senior Lecturer at Heriot-Watt University, Edinburgh, UK specialising in international marketing and logistics.

Ian McCall consults in cross-border business management, having previously been a government official marketing tropical products, a marketing and sales manager in the sugar engineering business and a lecturer in international management. He has published numerous books and articles on international business and negotiation.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia