• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Impact of Cooperative Learning on Learning Outcomes in Mathematics » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Impact of Cooperative Learning on Learning Outcomes in Mathematics

ISBN-13: 9783659183010 / Angielski / Miękka / 2012 / 104 str.

Savita Sharma;Meena Kumari
Impact of Cooperative Learning on Learning Outcomes in Mathematics Savita Sharma, Meena Kumari 9783659183010 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Impact of Cooperative Learning on Learning Outcomes in Mathematics

ISBN-13: 9783659183010 / Angielski / Miękka / 2012 / 104 str.

Savita Sharma;Meena Kumari
cena 219,69
(netto: 209,23 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 219,69
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Creating a Learning Society has been the clarion call for any innovative school system and, for that matter, the urge to innovate the teacher education scenario is considered to quite crucial.A learning society aims at developing individuals who are constantly keen and awake to examine and re-examine their goals, their thoughts and their models in pursuit of building a knowledgeable paradigm for lifelong learning as a shared version.A constructivist experiences and reflects on the phenomenon to 'create' knowledge and wisdom that suits the cooperative learning environment. The hallmark of the constructivist pedagogy is well reflected in the author's contention as the slogan "Together We Stand', Divided We Fall,"in that the scholar, have tried to piece together the merits of cooperative learning quite successfully highlighting various models and strategies that would positively contribute to creating cooperative learning environment in the classroom to make learning lasting and tangible.This study addresses these concerns, it makes a landmark contribution to the corpus of knowledge in the schooling context.

Creating a Learning Society has been the clarion call for any innovative school system and ,for that matter, the urge to innovate the teacher education scenario is considered to quite crucial.A learning society aims at developing individuals who are constantly keen and awake to examine and re-examine their goals, their thoughts and their models in pursuit of building a knowledgeable paradigm for lifelong learning as a shared version.A constructivist experiences and reflects on the phenomenon to create knowledge and wisdom that suits the cooperative learning environment. The hallmark of the constructivist pedagogy is well reflected in the authors contention as the slogan "Together We Stand,Divided We Fall",in that the scholar ,have tried to piece together the merits of cooperative learning quite successfully highlighting various models and strategies that would positively contribute to creating cooperative learning environment in the classroom to make learning lasting and tangible.This study addresses these concerns,it makes a landmark contribution to the corpus of knowledge in the schooling context.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Education > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659183010
Rok wydania:
2012
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
104
Waga:
0.16 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.222.9 x 15.2 x 0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Sharma, SavitaDr. Savita Sharma born in 1975 is an eminent scholar ,educationist and author.As an Academician ,she has demonstrated her ability to create value by discovering innovative methods of teaching and advancing them to her students and research scholars.She has authored and co-authored numerous research papers.Dr.Savita is currently placed as AP at MMEC



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia