• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Identity and Ideology in Digital Food Discourse: Social Media Interactions Across Cultural Contexts » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Identity and Ideology in Digital Food Discourse: Social Media Interactions Across Cultural Contexts

ISBN-13: 9781350189249 / Angielski / Miękka / 2022 / 280 str.

USA) Dr Alla Tovares (Howard University; USA) Dr Cynthia Gordon (Georgetown University
Identity and Ideology in Digital Food Discourse: Social Media Interactions Across Cultural Contexts Dr Alla Tovares (Howard University, USA), Dr Cynthia Gordon (Georgetown University, USA) 9781350189249 Bloomsbury Publishing PLC - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Identity and Ideology in Digital Food Discourse: Social Media Interactions Across Cultural Contexts

ISBN-13: 9781350189249 / Angielski / Miękka / 2022 / 280 str.

USA) Dr Alla Tovares (Howard University; USA) Dr Cynthia Gordon (Georgetown University
cena 145,98
(netto: 139,03 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 144,78
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Exploring food-related interactions in various digital and cultural contexts, this book demonstrates how food as a discursive resource can be mobilized to accomplish actions of social, cultural, and political consequence. The chapters reveal how social media users employ language, images, and videos to construct identities and ideologies that both encompass and transcend food. Drawing on various discourse analytic frameworks to digital communication, contributors examine interactions across Facebook, Twitter, YouTube, and Instagram. From the multimodal discourse of a Korean livestreaming online eating show, to food activism in an English blogging community and discussions of a food-related controversy on Omani Twitter, this book shows how language and multimodal resources serve not only to communicate about food, but also as a means of accomplishing key aspects of everyday social life.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Zwyczaje i tradycje
Language Arts & Disciplines > Linguistics - Semantics
Language Arts & Disciplines > Linguistics - Sociolinguistics
Wydawca:
Bloomsbury Publishing PLC
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781350189249
Rok wydania:
2022
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
280
Wymiary:
23.423.4 x 15.6
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia