• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

How to Manage the It Help Desk: A Guide for User Support and Call Centre Managers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

How to Manage the It Help Desk: A Guide for User Support and Call Centre Managers

ISBN-13: 9780750649018 / Angielski / Miękka / 2002 / 372 str.

Noel Bruton
How to Manage the It Help Desk: A Guide for User Support and Call Centre Managers Bruton, Noel 9780750649018 Butterworth-Heinemann - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

How to Manage the It Help Desk: A Guide for User Support and Call Centre Managers

ISBN-13: 9780750649018 / Angielski / Miękka / 2002 / 372 str.

Noel Bruton
cena 365,03 zł
(netto: 347,65 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 352,57 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

A guide to managing IT support desks and call centres. It offers tools for measuring productivity and features ten key steps for successful support, and user support successes and failures are revealed in case studies. This second edition seeks to reflect technological advances in software and the Internet, and it also covers new ways of working - teleworking, virtual offices, and keeping staff and customers connected through corporate networks from remote locations.

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Computers > Management Information Systems
Business & Economics > Information Management
Computers > Information Technology
Wydawca:
Butterworth-Heinemann
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750649018
Rok wydania:
2002
Numer serii:
000005166
Ilość stron:
372
Waga:
0.72 kg
Wymiary:
24.43 x 18.8 x 2.18
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"Noel's passion for the industry combined with years of personal experience in the field makes him uniquely qualified to help you deliver great helpdesk customer service no matter how hopeless you think your current work environment is."
- Phil Verghis, Vice President, Service Delivery, Akamai Technologies USA and multiple award-winning author of the Internet Helpdesk FAQ

"Helpdesk managers weary of industry jargon, nonsensical acronyms, and technological hype will be relieved to find a book that talks their language. Despite years of experience, Noel Bruton has managed to remain firmly rooted in reality, and is able to clearly describe the complexities involved in the helpdesk, while remembering that it is often the most basic of issues that require the most attention."
- James West, Editor, Customer Service News Magazine

"This book won't tell you how to get your printer working with your word processor - it's better than that. It tells you how to deploy your Support staff so as to have the best chance of preventing or fixing such problems. If you're in charge of a PC Support group, or would like to be one day, get this book and read it."
- Dr. Alan Solomon

What is 'support'? - Defining Computer User Support; Support as an IT function; Forms of support; Typical support structures; Support functions; Client Management - What is a 'customer'?; What do they want?; Prioritizing clients; Keeping in contact; Customer service in IT support; A view from above; Marketing the Support Department; Service Management - Analysing service needs; Putting services in place; Excellence in support service; Service level agreements; Support from outside; The international dimension; Workload Management - Reactivity and proactivity; Managing the queue; Delegation and escalation; Measurement and reporting; Controlling the workflow; Resources Management - Justifying user support expenditure; Knowledge; Equipment; Staff Management - The ideal support person; Motivation and productivity; Staffing and structure; User support management considerations; Bibliography; Index.

Noel Bruton

Bruton, Noel Noel Bruton is an independent consultant and train... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia