ISBN-13: 9788379125555 / Polski / broszurowa / 2022 / 136 str.
Historia w szkole podstawowej jest obecna od klasy czwartej do ósmej.A ponieważ repetytorium obejmuje wszystkie ważne tematy uwzględnione w podstawie programowej,to może zastąpić aż pięć podręczników. Każdy temat jest tak rozplanowany, żeby był od razu do ogarnięcia wzrokiem (na dwóch sąsiednich i jednocześnie widocznych stronach).Ma być rodzajem ściągawki wyjaśniającej i podsumowującej najważniejsze informacje dotyczące konkretnego wydarzeniaczy też procesu historycznego. Wiele zagadnień ilustrują i wyjaśniają mapy oraz bogata ikonografia.Często do map i innych elementów ilustracyjnych odnoszą się zadania, które mają nakierować uczniana utrwalenie najważniejszych faktów.Odpowiedzi zapisano do góry nogami, by najpierw skłonić ucznia do samodzielnych przemyśleń i dać mu możliwość sprawdzeniapoprawności własnego rozumowania. Najważniejsze informacje są zapisane pismem pogrubionym i/lub kolorowym. Podsumowania są utrzymane w kolejności chronologicznej i zawierają wyjaśnienia przyczynowo skutkoweomawianych wydarzeń i procesów. Na końcu repetytorium jest sprawdzian (wraz z omówieniem i rozwiązaniami)wykonany na podstawie wzorcowych testów Centralnej Komisji Egzaminacyjnej.Podpowie kandydatowi do szkoły średniej czy dobrze opanował materiał z przedmiotu na poziomie szkoły podstawowej. To znakomita pomoc, którą uczniowie mogą wykorzystywać samodzielnie, a także z udziałem dorosłych.
Historia w szkole podstawowej jest obecna od klasy czwartej do ósmej.A ponieważ repetytorium obejmuje wszystkie ważne tematy uwzględnione w podstawie programowej,to może zastąpić aż pięć podręczników. Każdy temat jest tak rozplanowany, żeby był od razu do ogarnięcia wzrokiem (na dwóch sąsiednich i jednocześnie widocznych stronach).Ma być rodzajem ściągawki wyjaśniającej i podsumowującej najważniejsze informacje dotyczące konkretnego wydarzeniaczy też procesu historycznego. Wiele zagadnień ilustrują i wyjaśniają mapy oraz bogata ikonografia.Często do map i innych elementów ilustracyjnych odnoszą się zadania, które mają nakierować uczniana utrwalenie najważniejszych faktów.Odpowiedzi zapisano do góry nogami, by najpierw skłonić ucznia do samodzielnych przemyśleń i dać mu możliwość sprawdzeniapoprawności własnego rozumowania. Najważniejsze informacje są zapisane pismem pogrubionym i/lub kolorowym. Podsumowania są utrzymane w kolejności chronologicznej i zawierają wyjaśnienia przyczynowo skutkoweomawianych wydarzeń i procesów. Na końcu repetytorium jest sprawdzian (wraz z omówieniem i rozwiązaniami)wykonany na podstawie wzorcowych testów Centralnej Komisji Egzaminacyjnej.Podpowie kandydatowi do szkoły średniej czy dobrze opanował materiał z przedmiotu na poziomie szkoły podstawowej. To znakomita pomoc, którą uczniowie mogą wykorzystywać samodzielnie, a także z udziałem dorosłych.