• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Handbook on Customer Centricity: Strategies for Building a Customer-Centric Organization » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Handbook on Customer Centricity: Strategies for Building a Customer-Centric Organization

ISBN-13: 9781788113595 / Angielski / Twarda / 2019 / 368 str.

Robert W. Palmatier;Christine Moorman;Ju-Yeon Lee
Handbook on Customer Centricity: Strategies for Building a Customer-Centric Organization Robert W. Palmatier Christine Moorman Ju-Yeon Lee 9781788113595 Edward Elgar Publishing Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Handbook on Customer Centricity: Strategies for Building a Customer-Centric Organization

ISBN-13: 9781788113595 / Angielski / Twarda / 2019 / 368 str.

Robert W. Palmatier;Christine Moorman;Ju-Yeon Lee
cena 858,86
(netto: 817,96 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 858,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Drawing on the expertise of leading marketing scholars, this book provides managers and researchers with insights into the fundamentals of customer centricity and how firms can develop it. Customer centricity is not just about segmentation or short-term marketing tactics. Rather, it represents an organization-wide philosophy that focuses on the systematic and continuous alignment of the firm's internal architecture, strategy, capabilities, and offerings with external customers. This philosophy means that to be truly customer-centric, firms need to make multilevel transformations in internal architecture and organizational design, including leadership, metrics, incentives, structure, processes, and systems. These reorganizations are often accompanied by reshaped relational strategies, such as customer loyalty programs and marketing channel strategies that make customer centricity a reality. These changes also need to be backed by reconfigurations of brand and technological capabilities, as manifested in healthy customer-centric brands and in technology systems and skills that enable customer centricity at scale. The contributors to this book provide current thinking and cutting-edge research to further scholars' understanding of this key concept in marketing. Academics teaching or researching customer centricity, consultants implementing customer centricity and managers directly implementing customer centricity in their organizations will come to rely on the Handbook on Customer Centricity. Marketing associations, industry associations and local and university libraries will find the insights within offer critical reflection on the key features of customer centricity and the detailed roadmap to achieve it.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Edward Elgar Publishing Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781788113595
Rok wydania:
2019
Dostępne języki:
Ilość stron:
368
Waga:
0.72 kg
Wymiary:
25.1 x 15.4 x 2.58
Oprawa:
Twarda


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia