Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Handbook of Research on Applied Learning Theory and Design in Modern Education, VOL 2 » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2678508]
•
Literatura piękna
[1635285]
więcej...
•
Turystyka
[64041]
•
Informatyka
[142605]
•
Komiksy
[32622]
•
Encyklopedie
[21611]
•
Dziecięca
[515985]
•
Hobby
[108831]
•
AudioBooki
[2077]
•
Literatura faktu
[198745]
•
Muzyka CD
[655]
•
Słowniki
[2748]
•
Inne
[405763]
•
Kalendarze
[1920]
•
Podręczniki
[165164]
•
Poradniki
[410648]
•
Religia
[455855]
•
Czasopisma
[400]
•
Sport
[59759]
•
Sztuka
[227679]
•
CD, DVD, Video
[3917]
•
Technologie
[205170]
•
Zdrowie
[88650]
•
Książkowe Klimaty
[126]
•
Zabawki
[3088]
•
Puzzle, gry
[3369]
•
Literatura w języku ukraińskim
[266]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10257]
Kategorie szczegółowe BISAC
Handbook of Research on Applied Learning Theory and Design in Modern Education, VOL 2
ISBN-13
: 9781668427910 / Angielski / Twarda / 2015 / 612 str.
Elena Railean
;
Gabriela Walker
;
Atilla El?i
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Handbook of Research on Applied Learning Theory and Design in Modern Education, VOL 2
ISBN-13
: 9781668427910 / Angielski / Twarda / 2015 / 612 str.
Elena Railean
;
Gabriela Walker
;
Atilla El?i
cena
1394,26
zł
(netto: 1327,87 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 1272,60 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 13-18 dni roboczych
Dostawa przed świętami
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Curricula
Wydawca:
Information Science Reference
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781668427910
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
612
Waga:
1.68 kg
Wymiary:
27.94 x 21.59 x 3.33
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Udostępnij
Czytaj nas na: