• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Handbook of New Product Development Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Handbook of New Product Development Management

ISBN-13: 9780750685528 / Angielski / Twarda / 2007 / 560 str.

Christoph Loch; Stylianos Kavadias
Handbook of New Product Development Management Christoph Loch Stylianos Kavadias 9780750685528 Butterworth-Heinemann - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Handbook of New Product Development Management

ISBN-13: 9780750685528 / Angielski / Twarda / 2007 / 560 str.

Christoph Loch; Stylianos Kavadias
cena 429,20 zł
(netto: 408,76 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 418,05 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Managing new product development is a key area of management, straddling strategy, innovation and entrepreneurship and macro-organizational behaviour.

All of the contributorsin the Handbook of New Product Developmentare are well-known and leading exponents to theory of New Product Development and to methods used in practice. They draw upon their experience and work to offer a comprehensive view of the challenges in managing the development of new products. Existing knowledge in the different topics is examined and the key management challenges, and the important gaps in our knowledge are discussed. Most of the chapters draw upon systematic interaction with companies and practice and this is presented in the examples and the case studies cited.

The Handbook of New Product Development and Management surveys this area in the context of an overall framework that explains how aspects interact and combine in a successful NPD process. Each chapter outlines open questions and highlights needs for future research.

*A comprehensive view of the challenges in managing the development of new products from well-known and leading contributors in the field
* The first handbook to fill the gap for a high-level handbook which is valuable to both the academic/practitioner

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Production & Operations Management
Wydawca:
Butterworth-Heinemann
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750685528
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
560
Waga:
0.99 kg
Wymiary:
23.4x15.6x0
Oprawa:
Twarda

Managing New Product Development: A Framework
Technology Strategy
Competitive Positioning Through New Product Development
Economic Models of Product Family Design and Development
Creativity in Product Development
Resource Allocation and New Product Development Portfolio Management
Organizing for New Product Development
Product Development Performance Measures
Modularity and Supplier Involvement in Product Development
The Impact of Outsourcing on Product Integration and Other Organizational Challenges in Distributed Product Development Environments
Hierarchical planning
Coordination and Information Exchange
Who Do I Listen to? The Role of the Customer on Product Evolution
Delivering the Product: Defining Specifications
Learning by Experimentation: Prototyping and Testing
The Roles of Users, Experts and Institutions in Design
Project Risk Management in New Product Development
Evaluating the Product Use Cycle: Design for Service and Support
Insights into New Service Development: A Stage-Gate Research Framework Approach

Christoph H. Loch, Stylianos Kavapson



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia