• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Global Advertising Practice in a Borderless World » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Global Advertising Practice in a Borderless World

ISBN-13: 9780367873158 / Angielski / Miękka / 2019 / 236 str.

Robert Crawford; Linda Brennan; Lukas Parker
Global Advertising Practice in a Borderless World Robert Crawford Linda Brennan Lukas Parker 9780367873158 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Global Advertising Practice in a Borderless World

ISBN-13: 9780367873158 / Angielski / Miękka / 2019 / 236 str.

Robert Crawford; Linda Brennan; Lukas Parker
cena 214,58 zł
(netto: 204,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Global Advertising Practice in a Borderless World covers a wide range of adaptive advertising practices, from major and emerging markets, in mainstream and digital advertising. It focusses on understanding how the globalisation of advertising works in practice, explored in three sections: 





  • globalising adver

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - Marketing
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Industries - Media & Communications
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in International Business and the World Ec
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367873158
Rok wydania:
2019
Numer serii:
000398163
Ilość stron:
236
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Table of Contents



Introduction



Chapter 1- Globalisation of advertising: an overview of trends and issues: John Sinclair



Chapter 2- Globalisation, branding and advertising's stakeholders: Linda Brennan and Robert Crawford



Chapter 3- Digital advertising and the new world of ‘viral’ advertising: Lukas Parker, Dang Nguyen and Linda Brennan



Chapter 4- American advertising and the politics of consumption: Jean M. Grow



Chapter 5- Latin America and its influence on global creative advertising: Mensa Marta Torras



Chapter 6- Not an island: the symbiotic connection of the UK and global advertising industry: Matthew Hook



Chapter 7- Advertising in Western Europe: the influence of digital media and sustainability: Isidoro Arroyo-Almaraz and Lilia Ivana Mamic



Chapter 8- Advertising market in Central and Eastern Europe: case study of advertising market in Poland: Tomasz Domański



Chapter 9- Advertising cultures and global influences in sub-Saharan Africa: Nigerian, South African and Kenyan models: Rotimi Williams Olatunji



Chapter 10- Advertising in the Middle East and Western Asia: advertising culture and global influences: Reza Semnani Jazani



Chapter 11- Indian advertising in the context of globalisation: Hari Sreekumar and Rohit Varman.



Chapter 12- Advertising in Singapore: regional hub, global model: Peter Ling



Chapter 13- China: unique approaches to advertising in a globalising world: Julie Bilby and Kunal Sinha



Chapter 14- Australasian advertising and the world: Jackie Dickenson and Robert Crawford



Chapter 15- From global to social: digital communication and the future of globalisation and advertising: Robert Crawford, Linda Brennan, Dang Nguyen and Lukas Parker.

Robert Crawford is a Professor in the School of Media and Communication at RMIT University, Australia.





Linda Brennan is a Professor in the School of Media and Communication at RMIT University, Australia.



Lukas Parker is a lecturer in the School of Media and Communication at RMIT University, Australia.

Brennan, Linda Linda L. Brennan, Ph.D., is a professor of managem... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia