• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Gifts, Romance, and Consumer Culture » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Gifts, Romance, and Consumer Culture

ISBN-13: 9780367733346 / Angielski / Miękka / 2020 / 262 str.

Yuko Minowa; Russell W. Belk
Gifts, Romance, and Consumer Culture Yuko Minowa Russell W. Belk 9780367733346 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Gifts, Romance, and Consumer Culture

ISBN-13: 9780367733346 / Angielski / Miękka / 2020 / 262 str.

Yuko Minowa; Russell W. Belk
cena 204,40
(netto: 194,67 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book addresses gift giving among consumers attempting to express and construct romantic love. It lies at the intersection of consumption, markets, and culture. In societies shaped by the globalizing neo-liberal economic order, increasing wealth disparity, and a partially digitized social environment that they help to co-construct

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Purchasing & Buying
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Interpretive Marketing Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367733346
Rok wydania:
2020
Numer serii:
000395580
Ilość stron:
262
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
22.61 x 15.24 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

List of Tables and Figures



Foreword



Preface



Part I Overview



1. Romantic Gift Giving and Consumer Culture: An Introduction Yuko Minowa and Russell W. Belk



PART II Romantic Gift Giving: The Nature of Love



2. Are We a Match? Perfect Gifts, Romantic Love, and Living Organ Donation Tonya Williams Bradford



3. Romantic Gift Giving of Mature Consumers: A Storgic Love Paradigm Yuko Minowa and Russell W. Belk



4. Surprise in Romantic Self Gifts Aditya Gupta and James Gentry



PART III Romantic Gift Giving: Exchange and Reciprocity



5. Practicing Masculinity and Reciprocation through Gendered Gift Giving: White Day in Japan Yuko Minowa, Russell W. Belk, and Takeshi Matsui



6. The Lover and the Saviour: Gift Giving within Mother-Daughter Dyads Chihling Liu, Xin Zhao, and Margaret Hogg



7. Crunch My Heart! It Falls for You: Re-theorizing Chocolate Gift Giving as Carnal-Singularity across Language Context Marjaana Mäkelä, Shona Bettany, and Lorna Stevens



PART IV Romantic Gift Giving: Unselfishness and Self-Interest



8. Giving Credit to the Poor: Romanticizing Money, Capital and Credit Domen Bajde



9. Why do I Self-gift? Self-Gifts as Romantic Gifts to Cope with Struggles Saori Kanno and Satoko Suzuki



PART V Conclusion



10. Four Poems on Gifts John F. Sherry, Jr.





References



Index

Yuko Minowa is a Professor of Marketing at Long Island University, USA.





Russell W. Belk is a Professor of Marketing at Schulich School of Business, York University, Canada.



.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia