ISBN-13: 9788375792645 / Niemiecki / Miękka ze skrzydełka / 2013 / 320 str.
Chcesz robić doskonałe zdjęcia produktowe – ucz się od najlepszych w tym zawodzie!Oto 52 fascynujące fotografie, na których przedmioty codziennego użytku przedstawione są w niezwykły sposób. Jak wykonać takie zdjęcia? Eberhard Schuy odpowiada na to pytanie, szczegółowo i zrozumiale omawiając genezę powstania tych prac, począwszy od wyboru rekwizytów, poprzez aranżację sceny, a na ekspozycji kończąc.Autor dzieli się także niezbędną wiedzą i zdradza wiele sztuczek, które zazwyczaj przekazują sobie tylko specjaliści.Dowiedz się, nad czym należy się zastanowić przed przystąpieniem do realizacji sesji produktowej i jak połączyć ze sobą przedmiot, ideę i oświetlenie, by uzyskać wspaniały obraz. Fascynującą częścią warsztatu fotograficznego E. Schuya jest umiejętność odwzorowania najdrobniejszych detali wybranych elementów, dzięki czemu stają się one głównym tematem zdjęcia.Niezależnie od tego, czy będziesz przeglądał zamieszczone w tej książce duże fotografie jak zdjęcia w albumie, czy też od razu zaczniesz przygotowywać własne aranżacje – ta publikacja trwale cię zainspiruje do tworzenia wyjątkowych zdjęć produktowych!Drugie wydanie Fotografii produktowej zawiera 22 nowe aranżacje, będące przykładami komercyjnych realizacji takich tematów jak: fotografowanie szkła, mody, żywności i biżuterii.Autor nie tylko szczegółowo opisuje aranżacje samych scen, ale omawia także sposoby edycji obrazu w Photoshopie i wykorzystywane techniki maskowania oraz łączenia warstw. Niewielkim zmianom uległa również część teoretyczna książki.