• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Food and Experiential Marketing: Pleasure, Wellbeing and Consumption » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Food and Experiential Marketing: Pleasure, Wellbeing and Consumption

ISBN-13: 9780815396352 / Angielski / Twarda / 2019 / 248 str.

Wided Batat
Food and Experiential Marketing: Pleasure, Wellbeing and Consumption Wided Batat 9780815396352 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Food and Experiential Marketing: Pleasure, Wellbeing and Consumption

ISBN-13: 9780815396352 / Angielski / Twarda / 2019 / 248 str.

Wided Batat
cena 701,49
(netto: 668,09 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This innovative collection focusses on the experiential and hedonic aspects of food and the sociocultural, economic, ideological, and symbolic factors that influence how pleasure can contribute to consumer health, food education, and individual and societal wellbeing.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - Research
Technology & Engineering > Food Science - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Interpretive Marketing Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780815396352
Rok wydania:
2019
Numer serii:
000395580
Ilość stron:
248
Waga:
0.65 kg
Wymiary:
23.88 x 16.0 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

FOREWORDS.  LIST OF FIGURES.  LIST OF TABLES.  LIST OF PHOTOGRAPHS.  LIST OF CONTRIBUTORS.  PREFACE.  1. Introduction to the experiential pleasure of food: How does pleasure advance consumer well-being and promote healthy eating behaviors?.  2. From food services to food experiences: Eating, well-being, and marketing.  3. Food consumer trends: Food experience, pleasure, and policy in the US.  4. TV cuisine therapy through narrative cooking programs: How does culinary journalism contribute to food pleasure and well-being?.  5. Cultural pleasures of eating and healing: Contributions to food well-being.  6. The coffee drinking experience: Contributions to pleasure, well-being, and consumer engagement.  7. The method of creative ethnography: Exploring food consumption and pleasurable experiences.  8. Cooking, food experiential learning, and connectedness: Food well-being construction from Lebanese villages.  9. Exploring bicultural (Japanese and American) food experiences: Food aesthetic, pleasure, and well-being.  10. Food storytelling, pleasure, and well-being: Narratives from food cultural experiences.  11. Fusing East with West: How Asian epicurean experience evolves and embraces well-being.  12. The Food gastronomy experience: A French perspective on food well-being.  13. Food shopping experience on the periphery of the supermarket: A social-media afforded quest for Whole30-compliant foods and well-being.  14. Hungry Eyes: How food porn affects well-being.  INDEX.

Wided Batat is Professor of Marketing and Founder of B&C Consulting Group. She is also an internationally renowned expert and speaker on experiential and digital marketing, specializing in the fields of retail, luxury, food, wellbeing, youth cultures, generation Z&Y, Millenials and post-Millennials, and tourism.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia