• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Factors Influence Customer Satisfaction towards Occupancy Rate » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Factors Influence Customer Satisfaction towards Occupancy Rate

ISBN-13: 9783659766886 / Angielski / Miękka / 2015 / 96 str.

The Angelina;Geetha Smitha
Factors Influence Customer Satisfaction towards Occupancy Rate The Angelina                             Geetha Smitha 9783659766886 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Factors Influence Customer Satisfaction towards Occupancy Rate

ISBN-13: 9783659766886 / Angielski / Miękka / 2015 / 96 str.

The Angelina;Geetha Smitha
cena 245,56
(netto: 233,87 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 246,14
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This research focused on factors that impact customer satisfaction in relation with occupancy rate. It examined the three possible factors affect customer satisfaction that is service quality, price fairness and atmosphere. This study is important for hospitality establishments as it provides an overall idea of the importance of customer satisfaction towards occupancy rate because some establishments have not yet discovered their competitive advantages over other establishments in the same standard quality. The results that are aimed by the researcher was gained by distributing questionnaires only focusing to respondents that have stayed in Sunway Resort Hotel & Spa, because the researcher have chosen this particular hotel to be studied in this research. This work has contributed to new knowledge in hospitality industry, especially in customer satisfaction study, as it proved by the results that there is relationship between the factors of customer satisfaction and occupancy rate.

This research focused on factors that impact customer satisfaction in relation with occupancy rate. It examined the three possible factors affect customer satisfaction that is service quality, price fairness and atmosphere. This study is important for hospitality establishments as it provides an overall idea of the importance of customer satisfaction towards occupancy rate because some establishments have not yet discovered their competitive advantages over other establishments in the same standard quality. The results that are aimed by the researcher was gained by distributing questionnaires only focusing to respondents that have stayed in Sunway Resort Hotel & Spa, because the researcher have chosen this particular hotel to be studied in this research. This work has contributed to new knowledge in hospitality industry, especially in customer satisfaction study, as it proved by the results that there is relationship between the factors of customer satisfaction and occupancy rate.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659766886
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
96
Waga:
0.15 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.58
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Angelina The, Bachelor of International Hospitality Management(HONS), Taylor's University, Malaysia.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia