• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Expanding Notions of Assessment for Learning : Inside Science and Technology Primary Classrooms » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Expanding Notions of Assessment for Learning : Inside Science and Technology Primary Classrooms

ISBN-13: 9789462090590 / Angielski / Miękka / 2013 / 174 str.

Bronwen Cowie; Judy Moreland; Kathrin Otrel-Cass
Expanding Notions of Assessment for Learning : Inside Science and Technology Primary Classrooms Bronwen Cowie Judy Moreland Kathrin Otrel-Cass 9789462090590 Sense Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Expanding Notions of Assessment for Learning : Inside Science and Technology Primary Classrooms

ISBN-13: 9789462090590 / Angielski / Miękka / 2013 / 174 str.

Bronwen Cowie; Judy Moreland; Kathrin Otrel-Cass
cena 247,04
(netto: 235,28 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 235,36
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Assessment for learning AfL] is bound up with students becoming autonomous lifelong learners who are active participants in the classroom and beyond. This book explores teacher and student experiences of AfL interactions in primary science and technology classrooms. Working from a sociocultural perspective, the book's fundamental premise is that AfL has a contribution to make to students developing identities as accomplished learners and knowers. The focus is on understanding and enhancing teacher practices that align with the spirit of AfL. The following points are illustrated: AfL interactions are multifaceted, multimodal and take place over multiple time scales. Student learning autonomy is promoted when teachers provide opportunities for students to exercise agency within a system of accountabilities. Teacher pedagogical content knowledge plays a pivotal role in teachers being able to respond to students. Productive AfL interactions are reflective of the way a particular discipline generates and warrants knowledge. The book will be of interest to teachers and educational researchers who want to examine AfL from a theoretical and a practical perspective.

Assessment for learning [AfL] is bound up with students becoming autonomous lifelong learners who are active participants in the classroom and beyond. This book explores teacher and student experiences of AfL interactions in primary science and technology classrooms. Working from a sociocultural perspective, the books fundamental premise is that AfL has a contribution to make to students developing identities as accomplished learners and knowers. The focus is on understanding and enhancing teacher practices that align with the spirit of AfL. The following points are illustrated:• AfL interactions are multifaceted, multimodal and take place over multiple time scales.• Student learning autonomy is promoted when teachers provide opportunities for students to exercise agency within a system of accountabilities.• Teacher pedagogical content knowledge plays a pivotal role in teachers being able to respond to students.• Productive AfL interactions are reflective of the way a particular discipline generates and warrants knowledge.The book will be of interest to teachers and educational researchers who want to examine AfL from a theoretical and a practical perspective.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - Subjects - Science & Technology
Education > Testing & Measurement
Wydawca:
Sense Publishers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789462090590
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
174
Waga:
0.25 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 0.94
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia