• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Ethnic Marketing: Theory, Practice and Entrepreneurship » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Ethnic Marketing: Theory, Practice and Entrepreneurship

ISBN-13: 9780367732172 / Angielski / Miękka / 2020 / 358 str.

Guilherme Pires; John Stanton
Ethnic Marketing: Theory, Practice and Entrepreneurship Guilherme Pires John Stanton 9780367732172 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Ethnic Marketing: Theory, Practice and Entrepreneurship

ISBN-13: 9780367732172 / Angielski / Miękka / 2020 / 358 str.

Guilherme Pires; John Stanton
cena 204,40
(netto: 194,67 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Keeping a focus on the ethnic group as the unit of analysis, combining ethnic marketing and ethnic entrepreneurship theories provides intelligence about contemporary ethnic marketing and practice perspectives.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Workplace Culture
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in Marketing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367732172
Rok wydania:
2020
Numer serii:
000784478
Ilość stron:
358
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

  CHAPTER 1: ISSUES IN ETHNIC MARKETING THEORY, PRACTICE AND ENTREPRENEURSHIPConceptual ambiguityWhat is ethnic marketing? Definitional differencesEthnic marketing issuesOther issues identified by researchersCauses of a gap and approaches to reconciliationRecognising the gapOn the need for pragmatism or theory-in-usePragmatism in ethnic marketing theorySummary The path aheadReferencesCHAPTER 2: ETHNICITY, ETHNIC GROUPS AND ETHNIC IDENTITYThe meaning and relevance of ethnicityBasis for defining ethnicity We are all ethnic – or are we?Meaning and centrality of ethnic groupsEthnic groups as social networksEthnic group heterogeneityThe interlinking of ethnic identity with the ethnic group Development of ethnic identityEthnic identity, consumer behaviour and the ethnic groupSummaryReferencesCHAPTER 3: ACCULTURATION, THE ETHNIC GROUP AND ETHNIC CONSUMER BEHAVIOUR What is Acculturation?Acculturation PhasesIndicators of AcculturationAcculturation ForcesChoice of Acculturation PathIndividual AcculturationInter-generational differences Acculturation and ethnic identityAcculturation and consumer behaviourAcculturation and Ethnic Group dynamicsThe Acculturation Process in a Culturally Diverse CountrySummaryReferencesCHAPTER 4: RATIONALE FOR ETHNIC MARKETING FOC

Guilherme D. Pires, PhD, is an Associate Professor at the Newcastle Business School, Faculty of Business & Law at University of Newcastle, Australia. He is a Trustee for the Business & Economics Society International and serves on the editorial board of various scholarly journals.



John Stanton, PhD, is an Adjunct Associate Professor (Marketing) in the School of Business, Western Sydney University, Australia.





Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia