• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Erfolgsfaktoren Von Online Customer Experience: Die Gestaltung Von Internetbasierten Kundenerlebnissen in Der Konsumgüterbranche » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Erfolgsfaktoren Von Online Customer Experience: Die Gestaltung Von Internetbasierten Kundenerlebnissen in Der Konsumgüterbranche

ISBN-13: 9783658284862 / Niemiecki / Miękka / 2019 / 83 str.

Greta Frohne
Erfolgsfaktoren Von Online Customer Experience: Die Gestaltung Von Internetbasierten Kundenerlebnissen in Der Konsumgüterbranche Frohne, Greta 9783658284862 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Erfolgsfaktoren Von Online Customer Experience: Die Gestaltung Von Internetbasierten Kundenerlebnissen in Der Konsumgüterbranche

ISBN-13: 9783658284862 / Niemiecki / Miękka / 2019 / 83 str.

Greta Frohne
cena 245,09 zł
(netto: 233,42 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 234,19 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Economics - Theory
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > E-Commerce - Online Trading
Wydawca:
Springer Gabler
Seria wydawnicza:
Bestmasters
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783658284862
Rok wydania:
2019
Dostępne języki:
Numer serii:
000477227
Ilość stron:
83
Waga:
0.12 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.51
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Theoretische Fundierung von Online Customer Experience.- Konzeptualisierung von OCE Kategorien: Sensorische, affektive, kognitive, relationale, konative Dimension.- Fallstudien der Kosmetik- und Körperpflegebranche: Wearable, AR-App, Sprachassistent.

Greta Frohne ist zur Zeit im Bereich Corporate Communications bei einem börsennotierten deutschen Konsumgüterhersteller tätig.

Marktsättigung, Erlebnisorientierung und Digitalisierung zwingen die Konsumgüterbranche weltweit zu einem umfassenden Strukturwandel. Insbesondere im Segment Kosmetik und Körperpflege werden Informatisierungskonzepte wie Augmented Reality, Sprachassistenten und Co. zur Entscheidungsgrundlage für Konsumenten, wenn keine physische Testmöglichkeit besteht. Für Hersteller von Konsumgütern ist es daher erfolgskritisch zu wissen, welche Kriterien die Entscheidungen und Erfahrungen der Konsumenten online bestimmen. Auf Basis dieser Problemskizze ist es das Ziel der Forschungsarbeit, Rahmenbedingungen und Einflussfaktoren von Online Customer Experience abzubilden, um für Theorie und Praxis gültige Erfolgsfaktoren für das Konzept zu entwickeln.

Inhalt

  • Theoretische Fundierung von Online Customer Experience
  • Konzeptualisierung von OCE Kategorien: Sensorische, affektive, kognitive, relationale, konative Dimension
  • Fallstudien der Kosmetik- und Körperpflegebranche: Wearable, AR-App, Sprachassistent 

Die Zielgruppen

  • Dozenten und Studenten der Wirtschaftswissenschaften mit dem Schwerpunkt Marketing, Kommunikationsmanagement und Medien & Kommunikation
  • Fach- und Führungskräfte im Bereich Online Marketing und Online Customer Experience

Die Autorin

Greta Frohne ist zur Zeit im Bereich Corporate Communications bei einem börsennotierten deutschen Konsumgüterhersteller tätig.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia