• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Employee Engagement: Views of Therapists on Job Satisfaction » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Employee Engagement: Views of Therapists on Job Satisfaction

ISBN-13: 9783659933912 / Angielski / Miękka / 2016 / 164 str.

Simon Shiri
Employee Engagement: Views of Therapists on Job Satisfaction Shiri, Simon 9783659933912 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Employee Engagement: Views of Therapists on Job Satisfaction

ISBN-13: 9783659933912 / Angielski / Miękka / 2016 / 164 str.

Simon Shiri
cena 289,62
(netto: 275,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 290,29
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

There is often contention in the shareholder and employee (customer) value discourse for many businesses, whereby shareholder value is attributed a higher priority consistent with strategic businesses' objectives. There is a strong indication globally that the role of customers and the process of managing customers when designing and implementing customer engagement strategies is a contentious issue because of variations in customers' expectations in terms of product quality and quality and nature of services. Increasingly, companies are reaching out to customers using various platforms such as including consumers as Board Members; use of consumer councils and the use of customer care feedback maps. For Drucker (2005), a focus on every employee's contribution to high quality customer care is critical to achieve a whole of business effectiveness in terms of direct results, building of organizational values and their re-affirmation through marketing and building and developing leaders for tomorrow.This book takes an empirical research using a focus group approach to locate the voices of therapists regarding the essence of employee engagement and drew some exciting management insights

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659933912
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
164
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Dr. Simon Shiri is a Chartered Management Consultant with more than 20 Years of working experiences mainly in the healthcare industry. Holds a Doctorate in Health Services Management from the University of New England among five other tertiary qualifications. A Certified Six Sigma Champion and a Member of the Institute of Healthcare Management (UK)



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia