Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Education, Equality, and Meritocracy in a Global Age: The Japanese Approach » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2683942]
•
Literatura piękna
[1633963]
więcej...
•
Turystyka
[63606]
•
Informatyka
[142538]
•
Komiksy
[32051]
•
Encyklopedie
[21625]
•
Dziecięca
[513474]
•
Hobby
[108575]
•
AudioBooki
[2047]
•
Literatura faktu
[198581]
•
Muzyka CD
[672]
•
Słowniki
[2768]
•
Inne
[404142]
•
Kalendarze
[1848]
•
Podręczniki
[165261]
•
Poradniki
[410274]
•
Religia
[456028]
•
Czasopisma
[396]
•
Sport
[59722]
•
Sztuka
[227679]
•
CD, DVD, Video
[3891]
•
Technologie
[205420]
•
Zdrowie
[89042]
•
Książkowe Klimaty
[125]
•
Zabawki
[2960]
•
Puzzle, gry
[3429]
•
Literatura w języku ukraińskim
[263]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10025]
Kategorie szczegółowe BISAC
Education, Equality, and Meritocracy in a Global Age: The Japanese Approach
ISBN-13
: 9780807764084 / Angielski / Miękka / 2020
Takehiko Kariya
;
Jeremy Rappleye
;
Gita Steiner-Khamsi
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Education, Equality, and Meritocracy in a Global Age: The Japanese Approach
ISBN-13
: 9780807764084 / Angielski / Miękka / 2020
Takehiko Kariya
;
Jeremy Rappleye
;
Gita Steiner-Khamsi
cena
225,15
zł
(netto: 214,43 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 224,29 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Comparative
Education
>
Educational Policy & Reform
Education
>
Administration - General
Wydawca:
Teachers College Press
Seria wydawnicza:
International Perspectives on Educational Reform
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807764084
Rok wydania:
2020
Numer serii:
000865366
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Contents (Tentative)
1. Introduction: Rethinking Education and Equality in an Era of Inequality
Toward a Global Meritocracy? A Brief History of an Ideal
A Meritocratic Utopia? The Importance of Japan in the Discussion
Purpose and Aims of the Book
Outline of Chapters
2. The Japanese Story: Topography of Confrontation, Roots of the Problem
The Story Begins: Why 1958?
Why the Late 50s?
The Meaning of 'Reverse Course'
The Great 6-3 Experiment
Excavating the Problem: Descending Beyond Left/Right Confrontation
3. The Traumatic Prewar Legacy and the Roots of the American Model
Prewar Allocation of Education Resources
How to Solve the Problem
American Roots: the Scientific-Management Revolution
Individualization of Learning and the Logic of Educational Finance
4. Drafting the Postwar Blueprint
Beginning Again Postwar
Postwar Demands
World of Standard Means: the Japanese Approach to Equality
5. The Unknown Revolution: "Surface Equality"
Educational Finance Trends and Interregional Inequalities
The Silent Revolution': Homogenization of Educational Provision
"Surface Equality": Towards Greater Homogenization
6. The Ambivalence of Standardization
National Survey of Academic Achievement: A Reanalysis
Connections to Achievement
Surface Equality and Ambivalence: Homeroom, Collective Order, and Exam Competition
7. The Whereabouts of "Surface Equality" Today
Dismantling the World of Standardization? Policy Reforms 1995–2010
The Silent Growth of Inequalities
The Ease of Understanding the Object of Critique
Inflected Perspectives: The Optical Illusion of Individuality and Individualism
8. Conclusion: Drawing the Implications for a Global Age
Japan in the Global Conversation: Still the Meritocracy Frontier?
Revisiting Michael Young's Dystopia
Education and Equality 30 Years after Neoliberalism
References
Index
About the Authors
Udostępnij
Czytaj nas na: