• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Digital Agency in Higher Education: Transforming Teaching and Learning » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Digital Agency in Higher Education: Transforming Teaching and Learning

ISBN-13: 9781032400945 / Angielski / Miękka / 2022 / 132 str.

Toril Aagaard;Andreas Lund
Digital Agency in Higher Education: Transforming Teaching and Learning Aagaard, Toril 9781032400945 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Digital Agency in Higher Education: Transforming Teaching and Learning

ISBN-13: 9781032400945 / Angielski / Miękka / 2022 / 132 str.

Toril Aagaard;Andreas Lund
cena 106,61
(netto: 101,53 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 100,70
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Exploring how digital resources are being used to engage students in learning and improve educational quality, Digital Agency in Higher Education promotes an awareness of relations and interplay between humans and digital artifacts.

Examining the impacts in higher education through experience-based knowledge and a conceptual framework, this book:

• provides a detailed analysis of how transformative agency can be identified, enacted, and cultivated,
• offers up-to-date cases and a future-orientated perspective on technology and knowledge work,
• addresses fundamental assumptions about how teacher education has needed to and needs to continue to develop,
• explores issues of epistemology and ethics when facing increasingly ‘intelligent' technologies, and
• argues for transformative agency to place a firm focus on human interests.

Essential reading for teachers in higher education and educational researchers with an interest in how technologies impact learning and teaching, Digital Agency in Higher Education uses cutting-edge research to bridge the gap between theoretical perspectives and practices.

Essential reading for teachers in higher education and educational researchers with an interest in how technologies impact learning and teaching, this book uses cutting edge research to bridge the gap between theoretical perspectives and practice.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - Methods & Strategies
Education > Schools - Levels - Higher
Education > Teaching - Subjects - Science & Technology
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032400945
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
132
Waga:
0.24 kg
Wymiary:
21.6 x 13.8
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction; Chapter 1: Transforming Higher Education: What is at stake?; Chapter 2: Digital technologies: tools, artifacts, affordances; Chapter 3: Educational quality, transformation and digitalization; Chapter 4: Digitalization, quality and policy: The case of the White Paper; Chapter 5: Affordances of digital technologies in pedagogical practices: a review; Chapter 6: A response to digitalization: professional digital competence (PDC); Chapter 7: Transforming teacher education - analysis of transformative initiatives; Chapter 8: Can we educate students for a future we do not know?

 

Toril Aagaard is associate professor in pedagogy at the Faculty of Humanities, Sports and Educational Science, University of South-Eastern Norway.

Andreas Lund is a professor at the Department of Teacher Education and School Research, University of Oslo, Norway.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia