• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Developing and Evaluating a Cloud Service Relationship Theory » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Developing and Evaluating a Cloud Service Relationship Theory

ISBN-13: 9783319102795 / Angielski / Twarda / 2014 / 114 str.

Jan Huntgeburth
Developing and Evaluating a Cloud Service Relationship Theory Jan Huntgeburth 9783319102795 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Developing and Evaluating a Cloud Service Relationship Theory

ISBN-13: 9783319102795 / Angielski / Twarda / 2014 / 114 str.

Jan Huntgeburth
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book develops, evaluates and refines a cloud service relationship theory that explains how cloud users' uncertainties arise in these relationships and how they can be mitigated. To that end, the book employs principal-agent theory and the concepts of bounded rationality and social embeddedness. Beyond advancing IS research, the findings presented can greatly benefit governments, IT departments and IT providers, helping them to better understand cloud service relationships and to adjust their cloud service strategies accordingly.

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Information Management
Computers > Internet - General
Business & Economics > Industries - Service
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Progress in Is
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319102795
Rok wydania:
2014
Wydanie:
2015
Numer serii:
000445205
Ilość stron:
114
Waga:
0.37 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction.- A Research Framework for Theorizing.- Developing a Cloud Service Relationship Theory.- Evaluating a Cloud Service Relationship Theory.- Summary and Outlook.

Jan C. Huntgeburth is a research and teaching assistant at the School of Business and Economics of Augsburg University, Germany. He holds a MSc in business administration and information systems from the University of Mannheim, Germany. Prior to his current position he was a research and teaching assistant at University of Mannheim, Germany, from 2010 to 2013. In 2012 he was visiting scholar and McBride Fellow at Hankamer School of Business, Baylor University, Waco, Texas, US. In 2013 he was a visiting scholar at the College of Business, Washington State University, Pullman, US. His research field is the investigation of organizational and individual implications in the adoption of novel distributed cloud computing concepts. His work has been published in international journals and at leading conferences in the field.

This book develops, evaluates and refines a cloud service relationship theory that explains how cloud users’ uncertainties arise in these relationships and how they can be mitigated. To that end, the book employs principal-agent theory and the concepts of bounded rationality and social embeddedness. Beyond advancing IS research, the findings presented can greatly benefit governments, IT departments and IT providers, helping them to better understand cloud service relationships and to adjust their cloud service strategies accordingly.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia