• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Dealing with consumer uncertainty: Public Relations in the Food Sector » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Dealing with consumer uncertainty: Public Relations in the Food Sector

ISBN-13: 9783540425298 / Angielski / Twarda / 2002 / 220 str.

Karin Bergmann
Dealing with consumer uncertainty: Public Relations in the Food Sector Karin Bergmann 9783540425298 Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH &  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Dealing with consumer uncertainty: Public Relations in the Food Sector

ISBN-13: 9783540425298 / Angielski / Twarda / 2002 / 220 str.

Karin Bergmann
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The current practice of communication in the nutritional economy often produces significant uncertainty in a large fraction of the population. Efficient and comprehensive publicity by entrepreneurs on the industrial production of foodstuffs needs a new concept for communication between producers, processors, wholesalers, retailers, and end users. Without overgeneralizing, the author explains what makes the consumers uncertain and which consequences this uncertainty has for their nutritional behavior. The main aim of this book is the empirical explanation of the connection between the uncertainty concerning the health value of industrially produced foodstuffs and the behavior of consumers in relation to information. It shows how consumers currently perceive the publicity activities of the food industry and what their needs are as far as information is concerned. The practical consequences derived from the empirical results are comprehensibly described.

Kategorie:
Nauka, Biologia i przyroda
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Agribusiness
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Technology & Engineering > Food Science - General
Wydawca:
Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH &
Seria wydawnicza:
Gesunde Ernährung Healthy Nutrition
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783540425298
Rok wydania:
2002
Dostępne języki:
Angielski
Wydanie:
2002
Numer serii:
000169199
Ilość stron:
220
Waga:
1.15 kg
Wymiary:
23.523.5 x 15.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1 Introduction.- 2 Uncertainty and Diet in Industrial Society.- 3 Diet-Related Uncertainty: Empirical Results.- 4 Recommendations for the Organisation of Target Group Work within the Framework of Business Information Policy.- 5 Summary and Outlook.- Literature.

This volume is the seventh publication within the framework of the scientific series of the Dr. Rainer Wild Foundation. The Foundation was inaugurated in 1991 on the initiative of Prof. Rainer Wild and actively promotes a balanced and healthy nutrition within our industrial society. An important concern of the Foundation is to view the topic "Healthy Nutrition" in terms of a holistic approach. It is not only what we eat that is relevant to our health but also how, where, why, and with whom we eat. The current practice of communication in the nutritional economy often produces significant uncertainty in a large fraction of the population. Efficient and comprehensive publicity by entrepreneurs on the industrial production of foodstuffs needs a new concept for communication between producers, processors, wholesalers, retailers, and end users. Without overgeneralizing, the author explains what makes the consumers uncertain and which consequences this uncertainty has for their nutritional behavior. The main aim of this book is the empirical explanation of the connection between the uncertainty concerning the health value of industrially produced foodstuffs and the behavior of consumers in relation to information. Based on a representative consumer survey, the book shows how consumers currently perceive the publicity activities of the food industry and what their needs are as far as information is concerned. The practical consequences derived from the empirical results are comprehensibly described and the practice-oriented approaches for entrepreneurial publicity activities are discussed.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia