• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Curriculum as Meditative Inquiry » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Curriculum as Meditative Inquiry

ISBN-13: 9781349457700 / Angielski / Miękka / 2015 / 202 str.

Ashwani Kumar; A. Kumar
Curriculum as Meditative Inquiry Ashwani Kumar A. Kumar 9781349457700 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Curriculum as Meditative Inquiry

ISBN-13: 9781349457700 / Angielski / Miękka / 2015 / 202 str.

Ashwani Kumar; A. Kumar
cena 201,72
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Kumar asks in this volume: Since characteristic features of human consciousness - fear, conditioning, and fragmentation - work against the educational experience, how can we re-imagine curriculum as a space for meditative inquiry and allow it to provide transformative educational experiences to teachers and their students?

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Education > Curricula
Education > Educational Psychology
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Seria wydawnicza:
Curriculum Studies Worldwide
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781349457700
Rok wydania:
2015
Wydanie:
2013
Numer serii:
000452104
Ilość stron:
202
Waga:
0.26 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 1.19
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"This book should be on the mandatory reading list of every teachertraining programme, every education psychology degree course, and for all secondary-school sociology classes. ... I would recommend this book to all who are serious about the learning process and are concerned with why most education institutions generally are failing to bring out integrated, sane, healthy student graduates capable of leading meaningful lives and caring for and loving others and the Earth." (Mark Lee, Journal of the Krishnamurti Schools, Issue 20, January, 2016)

"A challenging book in at least three admirable ways . . . At the heart of the works of both Krishnamurti and Macdonald, Kumar sees a way of thinking that is different to the thinking that characterizes much of contemporary educational discourse." - Teachers College Record

"This book explores the roles of consciousness, education and meditative inquiry in creating a new type of learning environment where the individual's consciousness is privileged over the structure of institutions." - Education Review

"In this exceptionally well-written and courageous book, Kumar makes the case for moving beyond the dominant yet simplistic view of curriculum as information transmission . . . It is hard to imagine a more lucid treatment." - Choice


Foreword; Meenakshi Thapan Introduction 1. Krishnamurti, Macdonald, and Myself 2. On the Nature of Consciousness 3. On the Nature of Education 4. On the Nature of Meditative Inquiry 5. On the Nature of Curriculum as Meditative Inquiry Conclusion Afterword; Karen Meyer

Ashwani Kumar is Assistant Professor in the Faculty of Education at Mount Saint Vincent University in Halifax, Canada.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia