• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Creating Meaningful Inquiry in Inclusive Classrooms: Practitioners' Stories of Research » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Creating Meaningful Inquiry in Inclusive Classrooms: Practitioners' Stories of Research

ISBN-13: 9780415676175 / Angielski / Miękka / 2012 / 160 str.

Phyllis Jones
Creating Meaningful Inquiry in Inclusive Classrooms: Practitioners' Stories of Research Jones, Phyllis 9780415676175  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Creating Meaningful Inquiry in Inclusive Classrooms: Practitioners' Stories of Research

ISBN-13: 9780415676175 / Angielski / Miękka / 2012 / 160 str.

Phyllis Jones
cena 238,48
(netto: 227,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

In recent years, the concept of teachers as researchers in both special and mainstream school settings has become part of our everyday language. Whilst many educational practitioners will see the need for research within their setting, many may not be familiar with the technical elements they believe are required. Creating Meaningful Inquiry in Inclusive Classrooms shows how practitioners can engage in a wide range of educational research and explores its value to the practice of teaching and learning. It introduces the Accessible Research Cycle (ARC), an understandable and meaningful framework for classroom and school-based inquiry for educators. This supports practitioner inquiry and validates the role of the practitioner as both practitioner and researcher. The book offers guidance to practitioners on how to use the ARC using familiar language with accompanying illustrative examples from inquiry carried out in special educational settings. It promotes meaningful participation within the inquiry process for all students. As the learner population in all schools is changing and becoming more complex, the role of practitioners in exploring evidence-based educational solutions to meet the educational entitlement of children is essential. In supporting a research informed profession within education, this book will empower practitioners to become the agents of change, helping them to become reflective, strategic, investigative and inquiring practitioners.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Research
Education > Inclusive Education
Education > Special Education - General
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415676175
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
160
Waga:
0.25 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Chapter 1. Reclaiming Research: Connecting research to practitioners  Phyllis Jones, Teresa Whitehurst & Katherine Hawley  Chapter 2. What Do I Want to Accomplish through My Research? – Raising practitioner awareness of Foetal Alcohol Spectrum Disorders  Carolyn Blackburn  Chapter 3. Existing Knowledge – A starting point for an exploration of parents’ views of their son or daughter’s transition to adult services  Jo Egerton  Chapter 4. Possible Ways to Involve Others – An example of including transdisciplinary investigators in a research project Sally Conway & Teresa Whitehurst  Chapter 5. Informed Consent – An ethical consideration when involving students in research  Ann Gillies  Chapter 6. Gathering Information – The ‘Voice for Choice’ project Victoria Hobday  Chapter 7. Making Sense of Data – An analysis of Alternate Assessment  Katherine Hawley  Chapter 8. Sharing Discoveries about Students’ Experiences of Inclusive Practices Christine Klopfer  Chapter 9. Relating Discoveries to Practice - Student self monitoring Aisha Holmes  Chapter 10. The ARC in action: Teachers’ Practitioners’ Perspectives Phyllis Jones, Jo Egerton & Teresa Whitehurst  Chapter 11. Back to the Future: Moving forward with practitioner research Annie Fergusson



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia