• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Country-of-Origin Effect in International Business » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Country-of-Origin Effect in International Business

ISBN-13: 9781032537870 / Twarda / 2023 / 312 str.

Country-of-Origin Effect in International Business  9781032537870 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Country-of-Origin Effect in International Business

ISBN-13: 9781032537870 / Twarda / 2023 / 312 str.

cena 705,83 zł
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 680,04 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book points out various aspects of COO, its dimensions and COE that remain significant challenges for consumers, companies and brands not only from emerging and developing countries but also from developed ones.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > International - Marketing
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in Marketing
ISBN-13:
9781032537870
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
312
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

List of Figures

List of Tables

Introduction: The country of origin (COO), country-of-origin (COO) dimensions, and country-of-origin effect (COE) – general overview and theoretical approaches

Marzanna K. Witek-Hajduk and Anna Grudecka

Part I: Country of origin in international business – a strategic perspective

1. Country of origin as a challenge in international business: The strategic perspectives of companies from developed vs emerging markets

Marzanna K. Witek-Hajduk

2. Managing country-of-origin effect through public-private cooperation: A review of international practices

Magdalena Florek and Marta Hereźniak

3. Approach to the country-of-origin in the context of corporate responsibility and sustainability

Anna Napiórkowska

4. Rebranding and country-of-origin effect

Natalia Wojciechowska

Part II: Country of origin in international business – economic and legal aspects

5. Communicating the country-of-origin in advertising: Semiotic persuasion

Ewa Szczęsna

6. Linking agri-food products with their origin: how can establishing a geographical indication benefit EU food producers and exporters?

Agnieszka Hajdukiewicz

7. Legal pitfalls of country-of-origin determination

Edyta Małecka-Ziembińska, Anna Siwiec and Beata Stępień

Part III: Country of origin effect in international business – a consumer perspective

8. Haute couture, Versace law, "made-in Germany" and "made-in Poland"

– a legal comparative perspective on edging out the competition with brand origin

Marlena Jankowska, Mirosław Pawełczyk and Justyna Kania

9. Country-of-origin effect as a challenge in international business – a perspective of consumers from developed vs. emerging markets

Anna Grudecka

10. The impact of COO on consumers' perception of luxury goods

Beata Stępień

11. The impact of country-of-origin and region-of-origin on the evaluation and pricing of food products. The role of consumer ethnocentrism

Jarosław Górski, Magdalena Brzozowicz and Karolina Jończyk

 

Index

Marzanna K. Witek-Hajduk is a full professor at the SGH Warsaw School of Economics, Poland, chair of the International Business Department and deputy dean of the Doctoral School at the SGH Warsaw School of Economics. Her research interests focus on international business, marketing and branding, including Internet-based and Internet-enabled internalization.

Anna Grudecka, PhD, is an assistant professor at the SGH Warsaw School of Economics, Poland, in the Department of International Business. Her research focuses on brand management in the international market, consumer behaviour and international business.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia