• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Construction Versus Choice in Cognitive Measurement: Issues in Constructed Response, Performance Testing, and Portfolio Assessment » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Construction Versus Choice in Cognitive Measurement: Issues in Constructed Response, Performance Testing, and Portfolio Assessment

ISBN-13: 9781138971622 / Angielski / Miękka / 2016 / 352 str.

William C. Ward; Randy Elliot Bennett
Construction Versus Choice in Cognitive Measurement: Issues in Constructed Response, Performance Testing, and Portfolio Assessment William C. Ward Randy Elliot Bennett 9781138971622 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Construction Versus Choice in Cognitive Measurement: Issues in Constructed Response, Performance Testing, and Portfolio Assessment

ISBN-13: 9781138971622 / Angielski / Miękka / 2016 / 352 str.

William C. Ward; Randy Elliot Bennett
cena 236,52
(netto: 225,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book brings together psychometric, cognitive science, policy, and content domain perspectives on new approaches to educational assessment -- in particular, constructed response, performance testing, and portfolio assessment. These new assessment approaches -- a full range of alternatives to traditional multiple-choice tests -- are useful in all types of large-scale testing programs, including educational admissions, school accountability, and placement. This book's multi-disciplinary perspective identifies the potential advantages and pitfalls of these new assessment forms, as well as the critical research questions that must be addressed if these assessment methods are to benefit education.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Education > General
Psychology > Research & Methodology
Psychology > Cognitive Psychology & Cognition
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138971622
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
352
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

"Bennett and Ward have compiled a set of generally excellent essays from conference presentations and by invitation that address issues in constructed or performance-based testing....includes practical, technical, and theoretical issues in constructed testing....Recommended. Appropriate for graduate students in educational or psychological measurement or faculty working in that field."
—CHOICE

"...the chapters span a broad range of psychometric and social policy perspectives, there is something here for everybody....[they] provide a useful compilation of reference material and offer frameworks for logical, scientific developments that advance assessment..."
—Contemporary Psychology

Contents: Preface. R.E. Bennett, On the Meanings of Constructed Response. R.E. Traub, On the Equivalence of the Traits Assessed by Multiple-Choice and Constructed-Response Tests. R.E. Snow, Construct Validity and Constructed-Response Tests. S. Messick, Trait Equivalence as Construct Validity of Score Interpretation Across Multiple Methods of Measurement. R.J. Mislevy, A Framework for Studying Differences Between Multiple-Choice and Free-Response Test Items. K.K. Tatsuoka, Item Construction and Psychometric Models Appropriate for Constructed Responses. N.J. Dorans, A.P. Schmitt, Constructed Response and Differential Item Functioning: A Pragmatic Approach. J. Braswell, J. Kupin, Item Formats for Assessment in Mathematics. R. Camp, The Place of Portfolios in Our Changing Views of Writing Assessment. D.P. Wolf, Assessment as an Episode of Learning. D.H. Gitomer, Performance Assessment and Educational Measurement. C.A. Dwyer, Innovation and Reform: Examples from Teacher Assessment. T.W. Hartle, P.A. Battaglia, The Federal Role in Standardized Testing. S.P. Robinson, The Politics of Multiple-Choice Versus Free-Response Assessment.

William C. Ward, Randy Elliot Bennett



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia