• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Classroom-Oriented Research: Reconciling Theory and Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Classroom-Oriented Research: Reconciling Theory and Practice

ISBN-13: 9783319303710 / Angielski / Twarda / 2016 / 286 str.

Miros Aw Pawlak
Classroom-Oriented Research: Reconciling Theory and Practice Pawlak, Miroslaw 9783319303710 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Classroom-Oriented Research: Reconciling Theory and Practice

ISBN-13: 9783319303710 / Angielski / Twarda / 2016 / 286 str.

Miros Aw Pawlak
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This collection gathers contributions from scholars from Poland and abroad addressing different facets of research into the processes of foreign-language and second-language learning and teaching as they transpire in a typical language classroom.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Education > Language Experience Approach
Language Arts & Disciplines > Study & Teaching
Language Arts & Disciplines > Linguistics - General
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Second Language Learning and Teaching
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319303710
Rok wydania:
2016
Wydanie:
2016
Numer serii:
000429811
Ilość stron:
286
Waga:
5.80 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Hanna Komorowska Quantitative and qualitative classroom research – friendship or war?.- Dorota Werbińska Learning from retired language teachers’ biographies: A research proposal.- Anna Mystkowska-Wiertelak and Mirosław Pawlak Designing a tool for measuring the interrelationships between l2 WTC and confidence, beliefs, motivation, and context.- Melanie Ellis Capturing effective teaching: The construct of an observation scheme.- Emilie Martinez Methodological and ethical issues in research interviewing with a multicultural group of university students: Are there ‘dos’ and ‘don'ts’?.- Małgorzata Baran-Łucarz First attempts at conceptualizing and measuring the construct of pronunciation anxiety.

This collection gathers contributions from scholars from Poland and abroad addressing different facets of research into the processes of foreign-language and second-language learning and teaching as they transpire in a typical language classroom. The book is divided into three parts, which address in turn: research directions and methodology, the findings of empirical research, and links between theoretical considerations and classroom practice. Accordingly, the first part includes papers that examine the role of different research paradigms, put forward concrete research proposals, present innovative data gathering tools or assess the role of such instruments in language teaching. The second part includes reports on original research studies focusing e.g. on teachers’ beliefs, the role of lexis and pragmatics, the application of modern technologies, the teaching and assessment of primary school children, and the development of social skills from a cross-cultural perspective. Finally, the third part of the book demonstrates how theory-driven approaches can enhance the effectiveness of instructed second language acquisition.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia