Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Changing the Narrative: Socially Just Leadership Education (hc) » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2678508]
•
Literatura piękna
[1635285]
więcej...
•
Turystyka
[64041]
•
Informatyka
[142605]
•
Komiksy
[32622]
•
Encyklopedie
[21611]
•
Dziecięca
[515985]
•
Hobby
[108831]
•
AudioBooki
[2077]
•
Literatura faktu
[198745]
•
Muzyka CD
[655]
•
Słowniki
[2748]
•
Inne
[405763]
•
Kalendarze
[1920]
•
Podręczniki
[165164]
•
Poradniki
[410648]
•
Religia
[455855]
•
Czasopisma
[400]
•
Sport
[59759]
•
Sztuka
[227679]
•
CD, DVD, Video
[3917]
•
Technologie
[205170]
•
Zdrowie
[88650]
•
Książkowe Klimaty
[126]
•
Zabawki
[3088]
•
Puzzle, gry
[3369]
•
Literatura w języku ukraińskim
[266]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10257]
Kategorie szczegółowe BISAC
Changing the Narrative: Socially Just Leadership Education (hc)
ISBN-13
: 9781641133364 / Angielski / Twarda / 2018 / 352 str.
Kathy L. Guthrie
;
Vivechkanand S. Chunoo
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Changing the Narrative: Socially Just Leadership Education (hc)
ISBN-13
: 9781641133364 / Angielski / Twarda / 2018 / 352 str.
Kathy L. Guthrie
;
Vivechkanand S. Chunoo
cena
573,87
zł
(netto: 546,54 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 541,82 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 13-18 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Education
>
Administration - General
Education
>
Leadership
Education
>
Schools - Levels - Higher
Wydawca:
Eurospan (JL)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781641133364
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
352
Waga:
0.66 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.06
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Foreword.
Opening Up the Conversation: An Introduction to Socially Just Leadership Education, Kathy L. Guthrie and Vivechkanand S. Chunoo.
Integrating Social Justice in Leadership Education, Trisha S. Teig.
More Than Just Words: Transforming Leadership Education Toward Liberty and Justice For All, Miguel Ángel Hernández.
Intersecting Activism and Social Justice in Leadership Education, Marshall Anthony Jr.
Part I: Social Identity And Socially Just Leadership Education.
Social Class Identity Consciousness in Socially Just Leadership Education, Sonja Ardoin.
Beyond the Binary: Advancing Socially Just Leadership Through the Lens of Gender, Paige Haber- Curran and Dan Tillapaugh.
Getting in Formation to Lead: Black Female Student Leadership Development, LaFarin R. Meriwether.
The World is Yours: Cultivating Black Male Leadership Learning, Dorsey Spencer Jr.
¡Pa’lante Siempre Pa’lante! Latina Leader Identity Development, Maritza Torres.
Latino Male Leadership: A Social Justice Perspective, Juan R. Guardia and Cristobal Salinas Jr.
Social Justice Leadership for Faith and Philosophical Communities, Vivechkanand S. Chunoo and Gabrielle Garrard.
Social Justice Implications of Assumed Leadership Self-Efficacy in First-Generation Students, Erin Sylvester.
Foster Care Youth Alumni to Collegiate Leaders: How Non-Traditional Family Structures Impact Leadership Development, Jennifer Farinella.
Part II: Socially Just Leadership Education Processes And Environments.
Creating Brave Spaces in Leadership Education, Rose Rezaei.
The Role of Liberatory Pedagogy in Socially Just Leadership Education, Cameron C. Beatty and Amber Manning-Ouellette.
Creating Cocurricular Socially Just Leadership Learning Environments, Kathy L. Guthrie and Jane Rodriguez.
Infusing Leadership Education in Advising Identity-Based Organizations, Danielle Morgan Acosta.
Increasing Emotional Intelligence to Enhance Socially Just Leadership Education, Robyn O. Brock.
Service-Learning as a Pedagogy for Socially Just Leadership Education, Jillian Volpe White.
Coalescing Communities: The Call for Critical Leadership, Pedagogy in Leadership Education, Erica Wiborg.
The Imperative for Action: Beyond the Call for Socially Just Leadership Education, Vivechkanand S. Chunoo and Kathy L. Guthrie.
About the Editors.
About the Contributors.
Udostępnij
Czytaj nas na: