• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Case Studies on Social Marketing: A Global Perspective » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Case Studies on Social Marketing: A Global Perspective

ISBN-13: 9783030048426 / Angielski / Twarda / 2019 / 252 str.

M. Mercedes Galan Ladero; Helena M. Alves
Case Studies on Social Marketing: A Global Perspective Galan-Ladero, M. Mercedes 9783030048426 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Case Studies on Social Marketing: A Global Perspective

ISBN-13: 9783030048426 / Angielski / Twarda / 2019 / 252 str.

M. Mercedes Galan Ladero; Helena M. Alves
cena 281,76
(netto: 268,34 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 269,85
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

in fact, Corporate Social Marketing is now considered to be one of the main CSR initiatives at businesses around the globe. Pursuing an international approach, the cases in the book explore social marketing practices from a diverse set of countries and cultures around the world.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Nonprofit Organizations & Charities - General
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Management for Professionals
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030048426
Rok wydania:
2019
Wydanie:
2019
Ilość stron:
252
Waga:
0.55 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Social Marketing Cases: Environment.- Social Marketing Cases: Public Health.- Social Marketing Cases: Society, Culture and Education.- Social Marketing Cases: Safety and Security. 

M. Mercedes Galán-Ladero is an Associate Professor (Prof. Contratado Doctor) in the Department of Business Management and Sociology, at the University of Extremadura (Spain), where she teaches Marketing courses. She is currently engaged in innovative research in the areas of cause-related marketing and CSR, as well as ethnocentrism, local food products and their internationalization. 

Helena M. Alves is an Associate Professor in the Department of Business and Economics, University of Beira Interior (Portugal), where she teaches Graduate, Master and Doctoral levels. She is a researcher at the Centre for Research in Business Sciences. Her areas of expertise are: Services Marketing, Educational Marketing, Student Satisfaction, Public Marketing, and Relationship Marketing. She is the Editor-in-Chief of the journal 'International Review on Public and Nonprofit Marketing' published by Springer.

Social marketing has become an indispensable tool for all types of organizations worldwide. This book presents high-quality cases on the development, implementation, and analysis of different social marketing campaigns that have been created by non-governmental organizations, public administrations, and even businesses. The respective cases reflect the fact that, although social marketing was initially employed by public administrations and NGOs, the number of campaigns developed by all type of organizations, including businesses, is on the rise; in fact, Corporate Social Marketing is now considered to be one of the main CSR initiatives at businesses around the globe.

Pursuing an international approach, the cases in the book explore social marketing practices from a diverse set of countries and cultures around the world.

 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia