• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Business History and International Business » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Business History and International Business

ISBN-13: 9781138863903 / Angielski / Miękka / 2015

Peter Buckley
Business History and International Business Peter Buckley 9781138863903 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Business History and International Business

ISBN-13: 9781138863903 / Angielski / Miękka / 2015

Peter Buckley
cena 253,08
(netto: 241,03 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 246,78
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Business History and International Business are cognate subjects. There are few, if any, studies of international business that do not require a proper study of context. International business decision making must be made relevant by a considered evaluation of the circumstances surrounding that decision. This often means putting it into its historical context. The contributions that the study of international business can make to business history are the input of appropriate theory and appropriate research methods. The best international business theory can illuminate the seemingly disparate strategies of firms in given historical circumstances and can provide an integrated, overarching conceptual structure of the study of business history. The research methods used in international business are also worthy of scrutiny by business historians.

The proposition of this book is that international business theory and method can complement business history. This cross-fertilization has been occurring with increasing regularity over the past few decades and this book brings together some of the fruits of this conjunction of two important intellectual domains.

This book was published as a special issue of Business History.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Historia ekonomii
Business & Economics > Insurance - General
Business & Economics > Industries - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138863903
Rok wydania:
2015
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
24.38 x 17.27 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

1. Introduction: Business history and international business  Peter J. Buckley  2. Multinational enterprise in insurance: An historical overview  Mira Wilkins  3. Siegmund Warburg, the City of London and the financial roots of European integration  Niall Ferguson  4. Revisiting the psychic distance paradox: International retailing in China in the long run (1840–2005)  Haiming Hang and Andrew Godley  5. The multinational enterprise and subsidiary evolution: Scotland since 1945  Pavlos Dimitratos, Ioanna Liouka, Duncan Ross and Stephen Young  6. Resolving the global efficiency versus local adaptability dilemma: US film multinationals in their largest foreign market in the 1930s and 1940s  Peter Miskell  7. The internationalisation process theory and the internationalisation of Norwegian firms, 1945 to 1980  Rolv Petter Amdam  8. A silent revolution: The internationalisation of large Spanish family firms  Nuria Puig and Paloma Fernández Pérez  9. British overseas railways as free-standing companies, 1900–1915  David Boughey

Peter J. Buckley, Professor of International Business and Director of the Centre for International Business, University of Leeds was President of the Academy of International Business 2002-04. He is currently Chair of the European International Business Academy. He holds a Changjiang Scholarship at the University of International Business and Economics, Beijing.

Buckley, Peter Peter J. Buckley, M.D., is Professor of Psychiatry... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia