• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Branded Content: The Fateful Merging of Media and Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Branded Content: The Fateful Merging of Media and Marketing

ISBN-13: 9781138190429 / Angielski / Miękka / 2021 / 282 str.

Jonathan Hardy
Branded Content: The Fateful Merging of Media and Marketing Jonathan Hardy 9781138190429 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Branded Content: The Fateful Merging of Media and Marketing

ISBN-13: 9781138190429 / Angielski / Miękka / 2021 / 282 str.

Jonathan Hardy
cena 185,30 zł
(netto: 176,48 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 181,29 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This is a critical study of the changing relationship between media and marketing communications in the digital age. It examines the growth of content funded by brands, including brands’ own media, native advertising and the integration of branded content across film, television, journalism and publishing, online, mobile and social media.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138190429
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
282
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.57
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Part One: Practices  1 Advertising and media: separation and integration  2. News Media and Marketing  3. Branded entertainment and product integration  4. Brand content direct to you: marketers’ ‘owned’ media  5. Going native in digital media  6. Media as Marketers  Part Two: Policies and Problems  7. Regulating convergent media and marketing communications  8. Lobbying, liberalisation, normalisation, and contestation  9. Communication gains and losses: economic, cultural, and societal  10. Media and marketing critiques: renewing the radical tradition  11. Advertising and Media (reprise): contesting normalisation

Jonathan Hardy is Professor of Communications and Media at the University of the Arts London. He writes and comments on media industries, media and advertising, communications regulation, and international media systems. His books include Critical Political Economy of the Media (2014), Cross-Media Promotion (2010), and Western Media Systems (2008). He is co-editor of The Advertising Handbook (2018) and is series editor of Routledge Critical Advertising Studies. He is a member of the editorial boards of Digital Journalism, Political Economy of Communication, Mediterranean Journal of Communication, and TripleC: Communication, Capitalism & Critique.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia