• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Basic and Applied Perspectives on Learning, Cognition, and Development: The Minnesota Symposia on Child Psychology, Volume 28 » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Basic and Applied Perspectives on Learning, Cognition, and Development: The Minnesota Symposia on Child Psychology, Volume 28

ISBN-13: 9781138981164 / Angielski / Miękka / 2019 / 256 str.

Nelson, Charles a.
Basic and Applied Perspectives on Learning, Cognition, and Development: The Minnesota Symposia on Child Psychology, Volume 28 Nelson, Charles a. 9781138981164 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Basic and Applied Perspectives on Learning, Cognition, and Development: The Minnesota Symposia on Child Psychology, Volume 28

ISBN-13: 9781138981164 / Angielski / Miękka / 2019 / 256 str.

Nelson, Charles a.
cena 170,68 zł
(netto: 162,55 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 161,14 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Although current views of cognitive development owe a great deal to Jean Piaget, this field has undergone profound change in the years since Piaget's death. This can be witnessed both in the influence connectionist and dynamical system models have exerted on theories of cognition and language, and in how basic work in cognitive development has begun to influence those who work in applied (e.g., educational) settings. This volume brings together an eclectic group of distinguished experts who collectively represent the full spectrum of basic to applied aspects of cognitive development. This book begins with chapters on cognition and language that represent the current Zeitgeist in cognitive science approaches to cognitive development broadly defined. Following a brief commentary on this work, the next section turns to more applied issues. Although the focus here is on arithmetic learning, the research programs described have profound implications for virtually all aspects of education and learning. The last chapter views cognitive development from the perspective of ethology and evolutionary biology, and in so doing provides a theoretical perspective that is novel and in some ways, prescient: specifically, how can our views of cognition incorporate recent work in biology?

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Cognitive Psychology & Cognition
Psychology > Developmental - General
Wydawca:
Taylor and Francis
Seria wydawnicza:
Minnesota Symposia on Child Psychology Series
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138981164
Rok wydania:
2019
Ilość stron:
256
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.37
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Contents: Preface. L.B. Smith, Self-Organizing Processes in Learning to Learn Words: Development Is Not Induction. B. MacWhinney, F. Chang, Connectionism and Language Learning. K. Freeman, G. Deák, Systems Learning Symbol Systems: Commentary on MacWhinney and Smith. L.B. Resnick, Inventing Arithmetic: Making Children's Intuition Work in School. J.W. Stigler, C. Fernandez, Learning Mathematics From Classroom Instruction: Cross-Cultural and Experimental Perspectives. H.W. Stevenson, Mathematics Achievement of American Students: First in the World by the Year 2000? K.E. Kremer, E.K. Adam, S.R. Jimerson, Research and Reform for U.S. Mathematics Education: What Counts? A Commentary on Stevenson, Stigler and Fernandez, and Resnick. W.R. Charlesworth, An Evolutionary Approach to Cognition and Learning. J.E. Turnure, The Evolution of Mind and Culture: A Commentary on Charlesworth.

Edited by Nelson, Charles A.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia