• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

An Introduction to Survey Research » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

An Introduction to Survey Research

ISBN-13: 9781606498187 / Angielski / Miękka / 2015 / 160 str.

Ernest Cowles; Edward Nelson
An Introduction to Survey Research Ernest Cowles Edward Nelson 9781606498187 Business Expert Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

An Introduction to Survey Research

ISBN-13: 9781606498187 / Angielski / Miękka / 2015 / 160 str.

Ernest Cowles; Edward Nelson
cena 87,57
(netto: 83,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 86,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Survey research is a widely used data collection method that involves asking people questions and using their answers as information. Such data can then be used to understand individuals' views in a variety of areas such as political issues, community quality of life, and satisfaction with services and products, to name but a few. Decision makers in both the public and private sectors use survey results to examine past efforts and guide future direction. Yet, we are often surprised by the misperceptions of students, professionals and even high-level managers regarding what is required to conduct a good survey. Our purpose in developing this book is to provide an introduction and overview of survey research. We begin our exploration at the foundation of gathering information about the world--observation and questioning. We examine the processes of each, and talk about identifying the information needed and the best approach to getting that information. We then discuss the processes commonly involved in conducting a survey including both obtaining a representative sample and dealing with the types of errors that can distort results. From here we focus on the components of constructing and carrying out a survey including the elements to consider when developing a survey, types of surveys, writing good questions, conducting the survey, and presenting the results. . The purpose of this book is to provide an introduction to survey research for those who want an overview of the survey process. It is intended to describe fundamental survey components to help both students and managers understand and use surveys effectively and avoid the pitfalls stemming from bad survey construction and inappropriate methods.

An Introduction to Survey Research is for those who want an overview of the survey process. It is intended to describe fundamental survey components to help both students and managers understand and use surveys effectively and avoid the pitfalls stemming from bad survey construction and inappropriate methods. The authors discuss how best to identify the information needed and the best approach to get that information. They also highlight the processes commonly involved in conducting a survey including the value of both obtaining a representative sample and dealing with the types of errors that can distort results. Each chapter focuses on one of the key components of constructing and carrying out a survey, including the elements to consider when developing a survey, the modes of survey delivery, writing good questions, conducting the survey, and presenting the results.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Business Expert Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781606498187
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
160
Waga:
0.29 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.17
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Cowles, Ernest Sacramento, CA; Professor Emeritus of Sociology; C... więcej >
Nelson, Edward Fresno, CA; Professor Emeritus of Sociology; Calif... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia