• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Airlines: Managing to Make Money » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Airlines: Managing to Make Money

ISBN-13: 9780754615583 / Angielski / Twarda / 2001 / 456 str.

Stephen Holloway
Airlines: Managing to Make Money Stephen Holloway   9780754615583 Ashgate Publishing Limited - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Airlines: Managing to Make Money

ISBN-13: 9780754615583 / Angielski / Twarda / 2001 / 456 str.

Stephen Holloway
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Drawing on recent developments in the services management, strategic management and brand management literatures, this stimulating and well-illustrated book presents critical new approaches to developing customer-centered airline strategies. Designed for a wide audience of aviation management students and professionals it acts as a a linking texta, using a services management approach to integrate strategy, marketing, human resources management and operations. Written in an accessible and practical style, it is the first book to draw together a broad range of knowledge from contemporary management fields to produce a framework specifically relevant to the airline industry. It is an unparalleled resource for students and airline managers alike."

Kategorie:
Technologie
Kategorie BISAC:
Transportation > Aviation - General
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
Ashgate Publishing Limited
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780754615583
Rok wydania:
2001
Ilość stron:
456
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

’...the principle audience for this book is students on master-level aviation management programmes...it will no doubt serve this purpose admirably...a mine of insights into the complexities of competitive airline operations...enlivened by a profusion of many interesting and often amusing quotations to illustrate the messages.’ The Aerospace Professional ’...a good book and will bring sighs of relief to a lot of readers who have an interest in services management.’ Journal of Services Research 'It is indeed a thoroughly set-up book and will help you understand and visualise how you can manage an airline with customer put up front. At the same time this book will give you some hints and clues in what should be the right direction of airline management with the customer at the centre of the enterprises' universe.' Aerlines Magazine (e-zine edition 23) 'A great information-packed book...' M2 Best Books (website)

Contents: Strategic service management: what is meant by ’strategic’?; Competitive advantage; Competitive scope and the service concept; Designing the service-price offer; Service attributes; Managing communications; Managing service delivery; Managing relationships; Managing performance; Change, creativity and innovation; References; Index.

Stephen Holloway is a Consultant to the air transport industry, specializing in both strategic and financial management.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia