• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Agents for Games and Simulations: Trends in Techniques, Concepts and Design » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Agents for Games and Simulations: Trends in Techniques, Concepts and Design

ISBN-13: 9783642111976 / Angielski / Miękka / 2009 / 237 str.

Frank Dignum;Jeffrey Bradshaw;Barry G. Silverman
Agents for Games and Simulations: Trends in Techniques, Concepts and Design Frank Dignum, Jeffrey Bradshaw, Barry G. Silverman, Willem van Doesburg 9783642111976 Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH &  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Agents for Games and Simulations: Trends in Techniques, Concepts and Design

ISBN-13: 9783642111976 / Angielski / Miękka / 2009 / 237 str.

Frank Dignum;Jeffrey Bradshaw;Barry G. Silverman
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This volume contains papers presented at AGS 2009, the First International Workshop on Agents for Games and Simulations, held in Budapest on May 2009. It examines the particular challenges facing those using agent technology for games and simulations.

Kategorie:
Informatyka, Bazy danych
Kategorie BISAC:
Computers > Artificial Intelligence - General
Computers > Machine Theory
Computers > Programming - Algorithms
Wydawca:
Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH &
Seria wydawnicza:
Lecture Notes in Computer Science
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783642111976
Rok wydania:
2009
Dostępne języki:
Angielski
Numer serii:
000394309
Ilość stron:
237
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.523.5 x 15.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

From the reviews:

"This volume gives an overview of the current state of the art for people wishing to combine agent technology with (serious) games." (Information Technology Resources, July, 2012)

Pogamut 3 Can Assist Developers in Building AI (Not Only) for Their Videogame Agents.- Distributed Platform for Large-Scale Agent-Based Simulations.- Two Case Studies for Jazzyk BSM.- A Teamwork Infrastructure for Computer Games with Real-Time Requirements.- The MMOG Layer: MMOG Based on MAS.- Architecture for Affective Social Games.- Enhancing Embodied Conversational Agents with Social and Emotional Capabilities.- Intelligent NPCs for Educational Role Play Game.- Design of a Decision Maker Agent for a Distributed Role Playing Game – Experience of the SimParc Project.- NonKin Village: An Embeddable Training Game Generator for Learning Cultural Terrain and Sustainable Counter-Insurgent Operations.- On Evaluating Agents for Serious Games.- A PDDL-Based Planning Architecture to Support Arcade Game Playing.- Agent-Based Aircraft Control Strategies in a Simulated Environment.- Adaptive Serious Games Using Agent Organizations.- Intelligent Agent Modeling as Serious Game.

Research on multi-agent systems has provided a promising technology for implementing cognitive intelligent non-playing characters. However, the technologies used in game engines and multi-agent platforms are not readily compatible due to some inherent differences in concerns. Where game engines focus on real-time aspects and thus propagate efficiency and central control, multi-agent platforms assume autonomy of the agents. Increased autonomy and intelligence may offer benefits for a more compelling gameplay and may even be necessary for serious games. However, problems occur when current game design techniques are used to incorporate state-of-the-art multi-agent system technology. A very similar argument can be given for agent-based (social) simulation.

This volume contains the papers presented at AGS 2009, the First International Workshop on Agents for Games and Simulations, held in Budapest on May 11, 2009. The focus of the workshop was on the particular challenges facing those using agent technology for games and simulations, with topics covering the technical, conceptual and design aspects of the field.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia