• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Advertising trends of tomorrow » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Advertising trends of tomorrow

ISBN-13: 9786202021906 / Angielski / Miękka / 2017 / 112 str.

Haroon Iqbal Maseeh; Hafiz Ahmad Ashraf
Advertising trends of tomorrow Iqbal Maseeh, Haroon; Ashraf, Hafiz Ahmad 9786202021906 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Advertising trends of tomorrow

ISBN-13: 9786202021906 / Angielski / Miękka / 2017 / 112 str.

Haroon Iqbal Maseeh; Hafiz Ahmad Ashraf
cena 223,20
(netto: 212,57 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 223,20
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In the present digitalized world where almost everyone is attached with the world through their smart phones and internet, there is an opportunity for the organizations to target their customers through mobile apps. The purpose of present research is to check the impact of digital mobile advertising on customers purchase intention. Independent variable of this research is the digital mobile advertising and customer purchase intention is taken as the dependent variable. Five hypotheses are developed and tested. There are two mediating variables in this research including customer motivation and customer perception. The study is based on Uses and Gratification Theory developed by Katz & Blumler (1974). The data was collected through a structured questionnaire by using judgmental sampling technique. Researcher visited different colleges, universities, parks, shopping mall and restaurants for data collection from the respondents. Questionnaires were distributed in 500 respondents regardless of their gender, age and profession. 50 questionnaires were wasted and 450 questionnaires were used for data analysis. Data was analyzed using SPSS 20 and AMOS 18 softwares

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9786202021906
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
112
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Hafiz Ahmad Ashraf-faculty member of Punjab college of Commerce (UCP Campus) Gujranwala; visiting faculty member in University of the Punjab Gujranwala; director for business strategy in R&A Consultancy. Conducted training programs for undergraduate and graduate teachers in various cities such as Sailkot, Daska, Gujrat, Hafiz Abad, Shakar Ghar.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia