• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Advertising 2.0: Social Media Marketing in a Web 2.0 World » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Advertising 2.0: Social Media Marketing in a Web 2.0 World

ISBN-13: 9780313352966 / Angielski / Miękka / 2008 / 216 str.

Tracy Tuten Ryan; Tracy L. Tuten
Advertising 2.0: Social Media Marketing in a Web 2.0 World Tuten, Tracy L. 9780313352966 Praeger Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Advertising 2.0: Social Media Marketing in a Web 2.0 World

ISBN-13: 9780313352966 / Angielski / Miękka / 2008 / 216 str.

Tracy Tuten Ryan; Tracy L. Tuten
cena 132,08
(netto: 125,79 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 132,08
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Every day, print and online trade magazines and news sources tout developments in online advertising, branding, and marketing. Seismic shifts in the industry--like major advertisers setting up shop in Second Life and other alternate realities--have forced marketers and advertisers, ready or not, to employ new advertising models. But the potholes for advertisers using Web 2.0 are many, and missteps by companies that don't understand the new rules of the game guarantee lost time and money ill spent. "Advertising 2.0" ensures that readers understand the advertising options possible in the Web 2.0 environment, provides examples of companies using these options, and offers guidelines for their application.

"Advertising 2.0" goes way beyond running banner ads on Web sites and explores the rapidly burgeoning world of social media marketing. Among other things, expert Tracy L. Tuten covers viral marketing, doing online research, advertising within online games, and leveraging online opinions to increase sales or grow a brand. She also describes--way out on the leading edge and sure to turn conventional advertising on its head--how smart marketers let consumers generate ad content for products and brands. While the trade press frequently publishes news of companies using innovative communications techniques, there are hardly any books telling people how to take the plunge into the newest forms of advertising. "Advertising 2.0" presents the current state of online advertising, and best practices for using techniques like consumer-generated advertising, social networking, online product reviews, viral video, Second Life, alternate reality games, and more. It also includes case studies and examples of successes and mistakes. Companies and brands featured include Nine Inch Nails, Audi, 42 Entertainment, MySpace, YouTube, Dogster, Vodaphone, Leo Burnett, and others. Best, each method described includes guidelines for getting the most out of the technique, thereby letting advertisers cut through the clutter to touch the hearts of customers worldwide.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Strategia biznesowa
Wydawca:
Praeger Publishers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780313352966
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
216
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
22.86 x 15.49 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik
Tuten, Tracy L. Tracy L. Tuten, Ph.D., is Professor of Marketing a... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia