• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

A Professional and Practitioner's Guide to Public Relations Research, Measurement, and Evaluation, Second Edition » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

A Professional and Practitioner's Guide to Public Relations Research, Measurement, and Evaluation, Second Edition

ISBN-13: 9781606499849 / Angielski / Miękka / 2014 / 286 str.

David Michaelson; Don W. Stacks
A Professional and Practitioner's Guide to Public Relations Research, Measurement, and Evaluation, Second Edition David Michaelson Don W. Stacks 9781606499849 Business Expert Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

A Professional and Practitioner's Guide to Public Relations Research, Measurement, and Evaluation, Second Edition

ISBN-13: 9781606499849 / Angielski / Miękka / 2014 / 286 str.

David Michaelson; Don W. Stacks
cena 83,81
(netto: 79,82 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 83,81
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

After the authors wrote the first edition, they became leaders in the movement toward standards and best practices in public relations research. This led to a change in both title (adding the word "professional") and how research should be approached.Contemporary public relations practice has developed over the last several decades from the weak third sister in marketing, advertising, and public relations mix to a full player. To help you keep up to speed with the exciting changes and developments of publications, this book has been updated to provide you with the necessary understanding of the problems and promises of public relations research, measurement, and evaluation. As a public relations professional, this book will guide you through the effective use of methods, measures, and evaluation in providing grounded evidence of the success (or failure) of public relations campaigns. This second edition takes a best practices approach--one that focuses on choosing the appropriate method and rigorously applying that method to collect the data that best answers the objectives of the research. It also presents an approach to public relations that emphasizes the profession's impact on the client's return on investment in the public relations function.

Contemporary public relations practice has developedover the last several decades from the weak third sisterin marketing, advertising, and public relations mix to afull player. To help you keep up to speed with the excitingchanges and developments of publications, this book hasbeen updated to provide you with the necessary understandingof the problems and promises of public relationsresearch, measurement, and evaluation.As a public relations professional, this book will guideyou through the effective use of methods, measures, andevaluation in providing grounded evidence of the success(or failure) of public relations campaigns. This second editiontakes a best practices approach-one that focuses onchoosing the appropriate method and rigorously applyingthat method to collect the data that best answers theobjectives of the research. It also presents an approach topublic relations that emphasizes the professions impacton the clients return on investment in the public relationsfunction.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Public Relations
Wydawca:
Business Expert Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781606499849
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
286
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Michaelson, David Institute for Public Relations... więcej >
Stacks, Don W. University of Miami... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia