• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Making Growth Work: How Companies Can Expand and Become More Efficient » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Making Growth Work: How Companies Can Expand and Become More Efficient

ISBN-13: 9783540464860 / Angielski / Twarda / 2006 / 148 str.

Burkhard Schwenker; Stefan Botzel
Making Growth Work: How Companies Can Expand and Become More Efficient Schwenker, Burkhard 9783540464860 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Making Growth Work: How Companies Can Expand and Become More Efficient

ISBN-13: 9783540464860 / Angielski / Twarda / 2006 / 148 str.

Burkhard Schwenker; Stefan Botzel
cena 201,24
(netto: 191,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Growth is the key goal of management. In this book we show how companies can grow successfully in the long term. The authors present the results of extensive studies carried out by Roland Berger Strategy Consultants on the subject of corporate growth and use them as a basis to develop new concepts for sustainable profitable growth. The book has illustrative examples and a focus on conceptual considerations.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Roland Berger-Reihe
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783540464860
Rok wydania:
2006
Wydanie:
2007
Ilość stron:
148
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
24.1 x 16.08 x 1.32
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

The End of the V Curve.- Growth and Continuous Optimization — The Formulas for Sustainable Corporate Growth.- Overcoming the Limits to Growth — Exploiting Economies of Scale and Scope.- The Decentralized, Trust-Based Organization.- Decentralization — The Structural Basis for Profitable Growth.- The Trust-Based Organization — A New Management Model for Greater Growth and Efficiency.- Achieving the Willingness to Grow.- Innovation — The Engine of Growth.- Identifying Cash Potential and Investing in Growth.- Transforming for Growth — The Mobilizing Power of Change Management.- The Macroeconomic Perspective.- The Macroeconomic Perspective.- Epilogue.- Epilogue.

Growth is the key goal of management. It's not just an indicator of a company's performance, but also the basis for its future success. But growth doesn't just mean getting bigger – it also means getting better. In other words, growth must be profitable, otherwise it destroys the company's value long term. And this is not the only challenge. Growth must also be made continuous. The traditional V-curve paradigm (first downsize, then grow) no longer applies. Today, companies must follow a parallel strategy of growth coupled with reorganization, in the sense of permanently increasing efficiency.

In Making Growth Work it is shown how companies can grow successfully in the long term. The authors present the results of extensive studies carried out by Roland Berger Strategy Consultants on the subject of corporate growth and use them as a basis to develop new concepts for sustainable profitable growth.

Schwenker, Burkhard Prof. Burkhard Schwenker is the Chairman of Roland... więcej >
Botzel, Stefan Dr. Stefan Bö tzel is a Principal in the Comp... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia