Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Phronesis in Business Schools: Reflections on Teaching and Learning (hc) » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2414730]
•
Literatura piękna
[1602127]
więcej...
•
Turystyka
[62721]
•
Informatyka
[130862]
•
Komiksy
[32139]
•
Encyklopedie
[21695]
•
Dziecięca
[519332]
•
Hobby
[107376]
•
AudioBooki
[2280]
•
Literatura faktu
[198626]
•
Muzyka CD
[785]
•
Słowniki
[2902]
•
Inne
[407704]
•
Kalendarze
[1540]
•
Podręczniki
[154973]
•
Poradniki
[410571]
•
Religia
[445185]
•
Czasopisma
[454]
•
Sport
[55477]
•
Sztuka
[215701]
•
CD, DVD, Video
[3550]
•
Technologie
[180841]
•
Zdrowie
[89302]
•
Książkowe Klimaty
[125]
•
Zabawki
[3648]
•
Puzzle, gry
[3409]
•
Literatura w języku ukraińskim
[278]
•
Art. papiernicze i szkolne
[11042]
Kategorie szczegółowe BISAC
Phronesis in Business Schools: Reflections on Teaching and Learning (hc)
ISBN-13
: 9781641131414 / Angielski / Twarda / 2017 / 190 str.
Wolfgang Amann
;
Jenson Goh
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Phronesis in Business Schools: Reflections on Teaching and Learning (hc)
ISBN-13
: 9781641131414 / Angielski / Twarda / 2017 / 190 str.
Wolfgang Amann
;
Jenson Goh
cena
536,26
zł
(netto: 510,72 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 537,65 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 13-18 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics
>
Education
Education
>
Professional Development
Education
>
Philosophy, Theory & Social Aspects
Wydawca:
Eurospan (JL)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781641131414
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
190
Waga:
0.44 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.27
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Foreword and Acknowledgments.
Introduction: The Need to Sharpen the Saw.
Section I: Self-Management As A Prerequisite For Peak Performance.
This Week Has 9 Hours, Arshad Ahmad.
The Elusive Balance: Navigating the Paradoxes of an Academic Life, J. B. M. Kassarjian.
Teaching and Learning: Toward a Symbiotic Relationship, Danica Purg.
Reflections on the IMTA Journey, Jim Ellert.
Life as a New Investigator for a Research Educator, Darren Bridgewater.
Section II: Optimized Teaching And Learning Experiences.
Reflection as a Learning Tool for Managers, Marko Maier.
The Role of Reflective Challenge-Based Learning in Management Education, Dietmar Sternad.
Not All Teaching Is Done by the Teacher, and Not All Learning Is Done by the Student, Irina Petrovskaya, Olga Grineva, and Aigerim Yelibayeva.
Engaging Students in Active Learning: My Reflection on the Adoption of the Flipped Classroom Method, Jenson Goh.
Teaching Multicultural Groups, Dominika Miro?ska.
Section III: Understanding The Role Of Business And Business Schools In Society.
Education as an Essential Element of Business Strengthening, Elena Rudeshko.
Conceptualizing Business in Society: Incorporating the UNGC PRME Into the Curriculum, Anthony Buono.
Business in Society: Why Is Teaching Sustainability in Business Schools Still Difficult? Agata Dembek and Maria Roszkowska-Menkes.
Trends in Business School Environments and the Leadership Styles of Deans, Wolfgang Amann.
Conclusions: Phronesis for Business Schools and Faculty Members, Wolfgang Amann and Jenson Goh.
Udostępnij
Czytaj nas na: