Książki:  » Nauka  » Filozofia  » Reason A Philosophical Essay with Historical Illustrations (Comte and Mill, Schopenhauer, Vico, Spinoza)


 [1071130]
 [74384]
 [123000]
• Komiksy
 [25646]
 [18299]
 [368046]
• Hobby
 [87878]
 [31464]
 [172684]
 [15923]
 [2191]
• Inne
 [241032]
 [1290]
 [61231]
 [306836]
• Religia
 [286787]
 [365]
• Sport
 [43687]
• Sztuka
 [144351]
 [2279]
 [107631]
• Zdrowie
 [60300]

Kategorie szczegółowe
BISAC
Książki nowe
Codzienna aktualizacja bazy
(cen i dostępności)
Realizacja zamówienia:
ok. 3 tygodni
Książki używane
Wycena na życzenie
Realizacja zamówienia:
ok. 4-8 tygodni

Książki są sprowadzane
z zagranicy

Przedpłata, dla firm FV 14 dni
Nie wysyłamy za pobraniem

Czytaj nas na:



Reason A Philosophical Essay with Historical Illustrations (Comte and Mill, Schopenhauer, Vico, Spinoza) Whittaker, Thomas 9781316626108  - książka

    

Reason A Philosophical Essay with Historical Illustrations (Comte and Mill, Schopenhauer, Vico, Spinoza)

Originally published in 1934, this book presents a series of essays on various important figures and ideas in the development of philosophy.

cena 137,09
(netto: 130,56 VAT:  5%)
Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych.
Darmowa dostawa.

Reason A Philosophical Essay with Historical Illustrations (Comte and Mill, Schopenhauer, Vico, Spinoza)
Kategorie: Filozofia
Kategorie BISAC:
Philosophy > History & Surveys - General
Język: Angielski
ISBN-13: 9781316626108
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 226
Waga: 0.26 kg
Wymiary: 20.32 x 13.34 x 1.32 cm
Oprawa: Miękka
Wolumenów: 01




ZOBACZ RÓWNIEŻ KSIĄŻKI:
The Birth and Death of Meaning: An Interdisciplinary Perspective on the Problem of Man

The Birth and Death of Meaning: An Interdisciplinary Perspective on the Problem of Man
83,77
The Spiritual Teachings of Marcus Aurelius

The Spiritual Teachings of Marcus Aurelius
60,21
Metaphysics as a Guide to Morals

Metaphysics as a Guide to Morals
83,37
A Manual for Living

A Manual for Living
44,79
Hesiod: Theogony

Hesiod: Theogony
94,45
An Inquiry Concerning Human Understanding

An Inquiry Concerning Human Understanding
42,18